wtorek, 16 października 2012

Barwy jesieni

Jesień zagościła u nas już na dobre, kolorując krajobraz czerwieniami, pomarańczem, żółcieniami i brązami... i właśnie o tym jest mój najnowszy scrap:


Za bazę posłużył mi papier Be Optimistic #3, który przyozdobiłam listkami wyciętymi ze skrawków przeróżnych papierów Rapakivi (dokładną listę podam na końcu posta):


Główne ozdobne elementy umiejscowiłam w okolicach zdjęć, które są wynikiem mojego zafascynowania przepięknymi muchomorami wypatrzonymi podczas niedawnej wyprawy do lasu:


Oprócz wspomnianych dziurkaczowych liści, na moim skrapie swoje miejsce znalazły także cudne papierowe słoneczniki oraz szpilki z koralikami przygotowane przeze mnie specjalnie do tej pracy:


Mam nadzieję, że mój scrap pomoże Wam dostrzec piękno jesieni, nawet w te pochmurne, szarobure, zbyt krótkie dni...

- Katrina

Wykorzystałam następujące materiały:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za komentarz :-)