czwartek, 11 października 2012

Kalendarz Świąt Nietypowych #10

Witajcie,

dzisiaj na naszym blogu obchodzimy nietypowo święto o tajemniczej nazwie Dzień Wychodzenia z Szafy.  I nie będziemy się tutaj odnosić do prawdziwego znaczenia tego dnia, ale podejdziemy do tematu w sposób bardziej dosłowny, czyli pozwolimy na wyjście z szafy rzeczom przez nas mało używanym albo wręcz nie używanym wcale ;-P

Katrina

Moja praca (jak zwykle LO ;P); z rzeczy z szafy użyłam malutkich drewnianych klamerek (po odczepieniu od nich drewnianych biedronek): 

 

Użyte materiały:

- papier Hot&Cold #2;
- papier Hot&Cold #3;
- papier Hot&Cold #4
- papier Hot&Cold #5;
- papier Winter Elegance #3

Monia

W ramach wyciągania z dna szafy zapomnianych przydasi użyłam fragmentów upolowanego kiedyś na wyprzedaży wianuszka - to te zielone szyszeczki. 


Użyte materiały:

- papier smooth absolute white;
- papier Hectic Eclectic #1;
- fioletowe, cieniowane papierowe różyczki;
- fioletowe różyczki z koronką.


Karmeleiro


Jak widać, zrobiłam pudełko. W ramach wychodzenia z szafy, wygrzebałam zachomikowane opakowanie po kremie do ciała. Do tego z dnia babcinej szuflady wyjęłam serwetkę. W pudełku swój dom znalazła biżuteria i błyskotki "nie do pary", a jeden z samotnych klipsów ozdobił również wieczko.  

 

Użyte materiały:

- papier Hot&cold #2;

- papier Hot&cold #3;
- pomarańczowe, papierowe różyczki;
- herbaciane różyczki.


Noomiy 

Dzień wychodzenia z szafy postanowiłam uczcić prawdziwym wyjściem z szafy. A dokładniej wyjściem ze starej, strychowej szafy materiałów. Materiał, len, umieściłam na kartce...  




Użyte materiały:

- papier Hot&cold #2;
- papier Hot&cold #3;
- papier Hot&cold #4;
- duże, papierowe słoneczniki w kolorze białym

Witch_m

Z okazji Dnia wychodzenia z szafy zrobiłam... szafę (w której panuje totalny bałagan). Użyłam wygrzebanych z dna szafy starych dziurkaczy, drewnianych stempelków w kształcie serduszek, kolorowego brokatu w kleju i ścinki papierów. 




Użyte materiały:

- papier A Time4Joy #6;
- papier Hectic Eclectic #1
- papier Be optimistic #1;
- papier Be optimistic #5; 
- papier Be optimistic #6; 
- elementy do samodzielnego wycięcia Be optimistic #2. 


A może i Wy urządzicie święto Waszym nieużywanym przydasiom?  Koniecznie przeszukajcie swoje szafy, szafki i biurka. Może znajdzie się w nich jakaś zapomniana rzecz, która świetnie sprawdzi się w scrapowych pracach ;-)

Buziaki :-*

2 komentarze:

  1. Bardzo fajne święto :)
    A jego interpretacja u projektantek ciekawa. :D
    Czy zdjęcie LO Katriny specjalnie jest na boku??? ;P

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za komentarz :-)