poniedziałek, 22 października 2012

Moja pierwsza

Moja pierwsza kolorowana własnoręcznie Magnolia zagościła na soczystej kartce.


Kartka to easel w kształcie koła, wycięłam go wykrojnikiem z kartonu Smooth absolut white.



Wstążka zamocowana na podstawie podtrzymuje stojącą kartkę, ale podstawa również ukrywa miejsce na życzenia, jest podwójna. Papier w serduszka to Hot & Cold 5.


Na kartce umieściłam mnóstwo kwiatów: Różyczki 15 mm, Różane pączki 10 mm i Różyczki 20 mm. Dodałam też perełki, a malutkie, intensywnie zielone listki wycięte z kartonu Cactus green dopełniły całości. 


Materiały z Rapakivi:

Pozdrawiam serdecznie
Monia

6 komentarzy:

  1. Piękna, energetyczna i bardzo pomysłowa!

    OdpowiedzUsuń
  2. Kształt karteczki jest po prostu cudny.Całość to kwintesencja energii:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo, bardzo mi się podoba :-) taka słodka, ale nie przesłodzona... śliczna.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo wyrazista. Piękne czerwienie. I pięknie pokolorowana Magnolia. Ja cos dalej się szczypię z kolorowaniem stempli. Wycinać umiem, ale rysować juz nie bardzo ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za komentarz :-)