środa, 7 listopada 2012

W czerwieni nam do twarzy...

Zanim pokażę moją dzisiejszą inspirację, chciałam poprosić Was o cierpliwość, bo przed nami spora ilość zdjęć... ponieważ mam do pokazania dwa mini albumiki.

Pierwszy z nich powstał jako przykładowy na poprowadzony przeze mnie podczas II Dolnośląskich Jesiennych Warsztatów Craftowych warsztat i zawiera moje zdjęcia z przełomu podstawówki i liceum:








Drugi zaczęłam na wspomnianym warsztacie i dokończyłam podczas wspólnego zlotowego scrapowania, a zawarłam w nim zdjęcia z placu zabaw, na którym bawiłam się z córeczką znajomych:







Jak widać niezależnie od wieku... w czerwieni nam do twarzy. A te cudne czerwienie pochodzą z najnowszej kolekcji papierów Rapakivi - Hot&Cold. Zachęcam Was do stworzenia własnego czerwonego maleństwa na zdjęcia małej lub nieco większej damy.

- Katrina

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za komentarz :-)