środa, 14 listopada 2012

Z komiksu wzięte...

Jakiś czas temu pokazywałam Wam notesy, których okładki zdobiły obrazki wycięte z japońskich komiksów... Tym razem sięgnęłam po komiks polski (miałam serce go pociąć tylko dlatego, że otrzymałam kiedyś wadliwy egzemplarz), który posłużył za tło do scrapa:


Bazowa kartka, to Hot&Cold #1. Umieściłam siebie wyciętą ze zdjęcia bezpośrednio w świecie komiksu, dodając nieco więcej elementów niż zawierał pierwotnie wykorzystany przeze mnie kadr i umieszczając je na kosteczkach 3D:


Zrobiłam też scrapa, w którym połączyłam elementy komiksu japońskiego i polskiego, przedstawiający moje zamiłowanie nie tylko do tej formy wyrazu, ale także do gier wszelakich:


Jako bazę wykorzystałam papier Hot&Cold #6, który jak widać nadaje się nie tylko na małe formy typu kartki, tagi, albumiki, ale także na pełnoformatowe scrapy.

Powyższe scrapy są próbą połączenia mojego dawnego hobby, jakim były komiksy, z nowszym zamiłowaniem do scrapbookingu. A jakie Wy macie hobby? Może uda Wam się połączyć je z pasją tworzenia papierowych form...

Pozdrawiam,
Katrina

3 komentarze:

Dziękujemy za komentarz :-)