poniedziałek, 24 marca 2014

Inspiracje - litery i słowa - dzień 3

Moja propozycja to HAFTOWANE LITERKI ... "k" "a" "j" "a" + serduszka ... składające się na imię mojej JUŻ trzytygodniowej córki :D Pudełeczko z recyklingu - służy obecnie jako schowek na jej ubranka (miniaturowe czapeczki, rękawiczki, skarpetki itp...). Kolorystykę narzucili mi bohaterowie bajki znanej wszystkim nie od dziś ;) Jest więc barwnie i kolorowo ...

przed... pudełko zostało zdemontowane i "odwrócone" na lewą stronę ...

i po... całe wyhaftowane pudełeczko ...

a tak prezentują się pojedyncze "szufladki" ...













 kigabet vel Ki

Wykorzystane materiały:

- papier z kolekcji Rapakivi "Winter elegance" #2
- papier z kolekcji Rapakivi "Hectic Eclectic #4"
- papier z kolekcji Rapakivi "Be optymmistic #1
- papier z kolekcji Rapakivi "Be optymmistic #3
- papier z kolekcji Rapakivi "Be optymmistic #6
- papier z kolekcji Rapakivi "Be optymmistic #5
- papier z kolekcji Rapakivi "Warm Memories" 3/9"
- papier z kolekcji Rapakivi "Fairy Flos 5/9"
- papier z kolekcji Rapakivi "Fairy Flos 6/9"

4 komentarze:

  1. Świetny pomysł! I genialne wykonanie :) Wygląda naprawdę uroczo i z pewnością pomoże uporządkować miniaturowe części garderoby. Btw, miałam kiedyś identyczną komódkę...

    OdpowiedzUsuń
  2. jakie słodziutkie:) super!

    OdpowiedzUsuń
  3. miło mi, że się Wam podoba ...

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za komentarz :-)