środa, 11 czerwca 2014

Zainspiruj się #3 - W męskich klimatach


Nie mam zbyt dużego doświadczenia w tworzeniu prac w męskich klimatach, postanowiłam więc zacząć od porządków na biurku. Pochowałam wszystkie kwiatki, wstążki, perełki, kolorowe i wzorzyste papiery odłożyłam na bok. Na końcu zostało mi tylko kilka papierów, tagi i sznurki. Stworzyłam z nich coś takiego:


Jako bazy użyłam czarnego kartonu, który postrzępiłam na brzegach i odrobinę potraktowałam białym tuszem. Następnie dodałam elementy wycięte z papieru Just a Note #2. Tag okleiłam białym papierem wizytówkowym, potuszowałam jego brzegi na czarno i dodałam naklejkę wygrzebaną kiedyś w pewnym sklepie meblowym :-) Na koniec dodałam trochę sznurka, stosowny napis i gotowe :-)


Pozdrawiam :-)

Magda (Witch_M)

Materiały:
- papier Just a Note #2
- karton ozdobny - Black
- karton wizytówkowy biały len
- sznurek lniany bielony
- tag średni #5

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za komentarz :-)