poniedziałek, 23 lutego 2015

Herbaciane wariacje

Witajcie!

Dzisiaj chciałam Wam pokazać w jaki sposób zmieniłam pudełko po ulubionej  cytrynowej herbacie mojej córki.

Na początku było to zwykłe, żółte pudełeczko, które pewnie kojarzą wszyscy (na zdjęciu jest drugi ulubiony smak mojej córki- Jagodowa Muffinka).

Najpierw pokryłam brzegi pudełeczka kremową farbą akrylową, później odrysowałam jego kształt na papierach by pokryć je zarówno do środka jak i na zewnątrz.
Ścianki pudełeczka ostemplowałam.
Wieczko udekorowałam kompozycją kwiatową złożoną z kremowych, herbacianych i zielonych różyczek i dodałam listki pokryte oliwkową mgiełką.
Całość kompozycji jeszcze dodatkowo spryskałam złotą mgiełką, dzięki czemu wszystko delikatnie mieni się i lśni.
Córka już wyraziła chęć zalterowania drugiego pudełeczka po swojemu ;-D


Rapakivi

W pracy wykorzystałam:
http://scrapakivi.com/sklep-scrapbooking/index.php?id_product=1176&controller=product&id_lang=7 Bazie, gałązki wierzbowe - zestaw 5 szt.

16 komentarzy:

  1. Fantastyczny pomysł! Uwielbiam takie projekty coś z niczego :) Cudo!

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowny pomysł ...a więc zbieram herbaty :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kapitalnie wyszło! Tez bardzo lubię te pudełka - fajnie się je ozdabia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. WOW!!! This is magical!!! Can I have one???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sure, Samra, just send me your address at my email ;-D

      Usuń
  5. Boskie :D Świetny pomysł, wspaniałe wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. No powiem, jestem w szoku! FENOMENALNE!

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za komentarz :-)