wtorek, 7 kwietnia 2015

Pożegnania i powitania - Design Team Rapakivi

Witajcie po świątecznej przerwie :) Mamy nadzieję, że Wielkanoc upłynęła Wam w przyjemnej, radosnej atmosferze, bez zbędnego przejedzenia :) My wypoczęci i pełni nowej energii ruszamy dzisiaj z prawdziwym impetem. 

Jeszcze dziś zaprosimy Was na nowiutkie wyzwanie z Gościem, ale zanim wyzwanie trochę ogłoszeń związanych z naszym Design Teamem.

Z początkiem kwietnia mówimy "do szybkiego zobaczenia" (bo jak wiecie, bardzo nie lubimy się żegnać) Wioli, która przez ostatnie trzy miesiące upiększała nasz blog swoimi pracami.

Wioluś, bardzo serdecznie dziękuję Ci za te cudowne 3 miesiące. Współpraca z Tobą była po prostu czystą przyjemnością, a prace, które przygotowałaś z myślą o naszym blogu... każda z nich jest po prostu urzekająca! Bardzo cieszę się, że zgodziłaś się zostać częścią naszego kreatywnego teamu i że dzięki temu mogłam poznać Cię bliżej :) Mam nadzieję i szczerze w to wierzę, że jeszcze nie raz spotkamy się na tym blogu. Dziękuję Ci raz jeszcze <3

Jeśli tak jak nam, będzie Wam brakować prac Wioli, zapraszamy do odwiedzania Jej bloga ---> klik, klik

Zobaczcie jeszcze raz, jakie m.in. cudeńka przygotowała Wiola w ramach naszego DT:


Wśród prac Wioli znajdziecie też świetny kurs na bobinki. Jeśli go jeszcze nie widzieliście, znajdziecie go klikając w poniższy obrazek:



Dzisiaj rozstajemy się z Wiolą, ale witamy z nową zdolną osobą, która przez najbliższe 3 miesiące będzie dzielić się z nami swoimi pomysłami na produkty Rapakivi. 

Dziś do naszego Design Teamu dołącza Sylwia, znana w blogowym świecie jako Potworkowa :)


A tak Sylwia pisze o sobie:

Mam na imię Sylwia, a w scrapowym świecie funkcjonuję jako Potworkowa. Jestem 23letnią żoną, mamą i studentką, a cały mój wolny czas poświęcam zabawie w papierze :) Marzyłam o tym od dobrych kilku lat, odkąd po raz pierwszy natknęłam się na ręcznie robione kartki i pamiątki, a marzenie to spełnił mój mąż, który sam popchnął mnie do kupienia pierwszych przydasiów. I tak moja przygoda zaczęła się w sierpniu 2013 roku, kiedy powstały zaproszenia na 1 urodziny naszej córeczki. 

Najlepiej czuję się w klasycznych technikach, choć ciągle się uczę, ciągle coś tam rozwijam, próbuję nowych rzeczy, przebieram, wybieram, testuję... Bardzo się cieszę, że mam możliwość współtworzyć jakiś czas bloga Rapakivi - pozwoli mi to spojrzeć na scrapowanie z trochę innej strony, poznanie nowych, utalentowanych osób oraz w pewnym stopniu rozwinięcie skrzydeł :)

Prace Sylwii możecie podziwiać na Jej blogu ---> klik, klik

A już niedługo zobaczycie je na blogu Rapakivi :)


Jeśli macie ochotę na dobrą zabawę z fajnymi nagrodami, zajrzyjcie do nas koniecznie po południu i zobaczcie jakie wyzwanie przygotowaliśmy dla Was razem z naszym Gościem :)

1 komentarz:

  1. Ja również dziękuję za wszystko, za zaufanie, za możliwość przebywania z Wami i za wspaniałą atmosferą w DT. :*
    Z przyjemnością będę do Was zaglądać i kibicować.
    Do zobaczenia. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za komentarz :-)