sobota, 15 kwietnia 2017

Wielkanocny Maraton Rapakivi - wyniki

Witajcie. Bardzo się ciesze, że nasz wielkanocny projekt zyskał swoje grono wielbicieli i że zechcieliście razem z nami wspólnie przez te pięć tygodni inspirować się, motywować, ale przede wszystkim mamy nadzieję dobrze bawić :) W końcu to jest najważniejsze ... choć są i nagrody ;) 

Poniżej lista szczęśliwych zwycięzców i ich prace.


Wielkanocny Maraton cz.1 - dyktando
 











Nagroda za wytrwałość (udział we wszystkich pięciu częściach maratonu) wędruje do

...
...
...
A nagrodą jest bon o wartości 40 zł na zakupy w naszym sklepie :)


Gratulujemy!

Wszystkim uczestnikom DZIĘKUJEMY i zapraszamy do naszych comiesięcznych wyzwań.
Zwycięzców prosimy o kontakt mailowy (iwona@scrapakivi.com)

8 komentarzy:

  1. Fantastyczna niespodzianka wielkanocna... Gratulacje dla wszystkich dziewczyn i dziękuje za tak mobilizująca zabawę.Pozdrawiam Aga

    OdpowiedzUsuń
  2. Super. Bardzo dziekuje :) szkoda ze nie udalo mi sie zglosic pozostalych prac przez gapiostwo ;) hahaha
    Mam nadzieje ze to powtorzycie bo to byla fajna zabawa :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O, jak fajosko, zdobyłam nagrodę za wytrwałość ... dziekuję i gratulacje dla pozostalych !!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow, wspaniała wiadomość, super niespodzianka. Normalnie zajączek do mnie przykicał na święta :)
    Przy okazji życzę całej załodze Rapakivi Wesołych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gratuluję pozostałym dziewczynom:) I dziękuję za udział w zabawie, było super !

      Usuń
  5. A to Zajączek - przykicał i do mnie :) Dziękuję!
    Gratulacje dla pozostałych Nagrodzonych i podziękowania dla Rapakivi za maraton!

    OdpowiedzUsuń
  6. No nie wytrzymam, jak ja mogłam zapomnieć o ogłoszeniu wyników maratonu, chyba dlatego, że z wielkanocnego wiru rzuciłam się od razu w komunijny:) A tu na mnie czeka taka cudowna niespodzianka!!! Czy ja jeszcze zasługuję na odebranie nagrody? Nawet jeśli to za późno, to bardzo, bardzo serdecznie dziękuję za uznanie moich kartek z jajem i zającem za godne podium - powstało bowiem mnóstwo pięknych wielkanocnych prac. Dziekuję również Zespołowi Rapakivi za pomysł maratonu wielkanocnego - baaardzo ułatwił mi wielkanocne kartkowanie. I jeszcze gratulacje dla pozostałych właścicielek nagrodzonych prac!

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za komentarz :-)