niedziela, 19 marca 2017

Wielkanocny Maraton cz.3 - bingo

Witajcie.
Dziś zapraszam Was do kolejnej, trzeciej już, odsłony naszego wielkanocnego maratonu. Tym razem jest to bingo.


Tworzymy dowolną pracę, która będzie zawierała cztery elementy wymienione w tablicy BINGO.  Pamiętajcie, by wybrać elementy tworzące jedną linię: poziomą, pionową lub po skosie. W poście z pracą napiszcie jakie elementy wybraliście.



Ja wybrałam linię: gałązka - kwiaty - maska - ptaszki lub zajączki. 


Kartka ma format z-fold. Do jej zrobienia wykorzystałam gotową bazę DL ze sklepu Rapakivi, na którą przykleiłam papiery A Hint of Pepper oraz Fairy Floss. Naniosłam murek przez maskę, ochlapałam mgiełką i tuszami.


Przykleiłam serwetkę i jajka, ułożyłam wiosenną kompozycję z kwiatów, listków, piórek i tekturek. 





Zapraszam wszystkich do zabawy razem z nami.
Pozdrawiam. :)



P.S. Poniżej przypominam zasady maratonu.

Zasady udziału w Wielkanocnym Maratonie na blogu Rapakivi.

1. Wielkanocny Maraton trwa równo pięć tygodni i obejmuje swym cyklem pięć wyzwań (5.03-8.04).
2. Każde wyzwanie trwa tydzień (od niedzieli do soboty do północy).
3. Nagród do wygrania będzie sześć. Będą to przygotowane przez sklep zestawy produktów. Pierwszą z nich wylosujemy spośród osób, które wezmą udział we wszystkich zabawach Wielkanocnego Maratonu. Każdorazowo (co tydzień) za najlepszą pracę będzie przyznawana jeszcze oddzielna nagroda. Będzie to również zestaw produktów.
4. W zabawie może wziąć udział każdy kto posiada bloga, stronę www, galerię lub konto fb.
5. Każda osoba może zgłosić na wyzwanie tylko jedną pracę!
6. Praca musi być zgodna z wytycznymi podanymi w danym wyzwaniu maratonu.
7. Praca musi być nowa, niepublikowana wcześniej przed ukazaniem się wyzwania.
8. Na wyzwanie można zgłaszać prace, które biorą udział maksymalnie w trzech innych wyzwaniach, w tym naszym.
9. Do wykonania pracy nie trzeba użyć produktów Rapakivi (ale można je wygrać ;-), jednak jeśli pojawią się one w pracy, będzie nam bardzo miło.
10. Praca zostaje zgłoszona na wyzwanie przez dodanie jej do "żabki". Linkujemy bezpośrednio dany post lub zdjęcie w galerii - nie bloga czy stronę www. W przypadku "dyktanda" pracę należy wysłać na maila"kigabet@interia.pl i czekać na powiedzenie.
11. Baner zabawy (danego wyzwania) należy umieścić na pasku bocznym swojego bloga wraz z linkiem odsyłającym do wyzwania, w którym bierzecie udział. Niech wszyscy dowiedzą się o naszej zabawie!

Dla zwycięzcy zabawy mamy przydasiową nagrodę:

http://scrapakivi.com/sklep-scrapbooking/index.php?id_product=950&controller=product&id_lang=7
http://scrapakivi.com/sklep-scrapbooking/index.php?id_product=477&controller=product&id_lang=7

Lista wszystkich zwycięzców zostanie ogłoszona po zakończeniu całej zabawy tj. po dniu 10 kwietnia.

4 komentarze:

  1. Wiola, Twoja kartka jest obłędna, dała mi kopa do działania:) - terminy poprzednich części maratonu przegapiłam:(, ale zadziałam sobie poterminowo. Fajny, mobilizujący do zabrania się za wielkanocne kartki pomysł.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za przypomnienie, banerek już podmieniłam.
    Karteczka Wioli jest fantastyczna :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za komentarz :-)