czwartek, 25 stycznia 2018

Gdy weny brak...

Witajcie wieczorową porą.
Dziś miałam totalny brak weny. Wyciągnęłam papiery, usiadłam przy biurku i... nic. Totalna pustka. Nagle na biurko wskoczyła moja kotka - Luka - i zapozowała do zdjęć. Od razu miałam pomysł, jak oscrapować te zdjęcia - całość musiała być czarno-biała tylko z jednym kolorem w formie akcentów - bardzo lubię takie scrapy.

Fajny efekt daje maźnięcie farbą lub gesso, a nasze super grube bazy nadają się do takich maźnięć idealnie - nic się nie wygina, nic nie przecieka - są super pod scrapy mniej lub bardziej mediowe.




Wybaczcie, że tak późno, ale jak widzicie - inspiracje są wszędzie :) Miłego wieczoru,
Pinezka

W pracy wykorzystałam:

http://scrapakivi.com/sklep-scrapbooking/index.php?id_product=1102&controller=product&id_lang=7

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za komentarz :-)