piątek, 13 lipca 2018

Gwieździste lipcowe niebo...

Witajcie!
Ostatnio siedząc na balkonie wieczorową porą miałam okazję podziwiać wakacyjne niebo pełne gwiazd i tak mi się przypomniały moje nastoletnie lata, kiedy leżało się na polach i gapiło w niebo. Letnie niebo jest fantastyczne, ogrom gwiazd, różnorodność konstelacji, spadające gwiazdy i ogromny księżyc to coś, na co nigdy nie mogę się napatrzeć! Dzisiejsza praca powstała pod wpływem inspiracji właśnie wakacyjnym niebem, a są to magnesy na lodówkę.



Magnesy powstały z wieczek po lodach w kubeczku, nie są za duże ani za małe, takie w sam raz! Wieczka zostały zagruntowane czarnym gesso i przy pomocy mikrokulek, gel medium oraz pasty piaskowej stworzyłam, strukturę na kształt drobinek meteorytów dryfujących w przestrzeni kosmicznej.


Następnie użyłam tekturek gwiazdek i wszystko ponownie zamalowałam czarnym gesso. By nadać kolorów użyłam farb metalicznych Finnabair oraz wosków.


Całość dopełnia cytat, bo tylko w ciemności widać gwiazdy !


Pozdrawiam!


W pracy wykorzystałam:


2 komentarze:

Dziękujemy za komentarz :-)