czwartek, 26 lipca 2018

Hello sea...

Witajcie kochani!

Jak wiatr zawieje, jak nastrój pokieruje...takie u Scrapelki inspiracje ;) Ostatnim razem zaprezentowałam Wam bożonarodzeniowe pudełko a dziś zupełnie inne klimaty jak można domyśleć się po tytule :) Co prawda nie wypoczywam w tym momencie na plaży /ubolewam/ aczkolwiek z morzem w tym roku się już przywitałam. Postanowiłam zapełnić pierwszą stronę art journala, który stworzyłam do najświeższego wyzwnaia na blogu Rapakivi. Ten wpis jest bardzo sentymentaly i bardzo prosty. Jak widzicie nie ma tu wielu elementów. Wykorzystałam ulubioną ostatnimi czasy gazę barwioną miksturą z farbek oraz kawą :) dosłownie kilka elementów z morskimi motywami, zdjęcie oraz tekturka.W tej pracy swoje  miejsce znalazł również skrawek papieru z kolekcji zimowej :) Mam nadzieję, że taki wpis przypadnie Wam do gustu.






Pozdrawiam słonecznie i przypominam o trwającym na blogu wyzwaniu, które znajdziecie tutaj.

W pracy wykorzystałam:
  

2 komentarze:

Dziękujemy za komentarz :-)