piątek, 20 lipca 2018

lipcowy śnieg ;)

Ho ho ho! ;) 

Zaciekawieni? Tak, tak! Dziś ode mnie już kolejna świąteczna inspiracja. Tym razem jest to kraftowe pudełko. Tak ostatnio stwierdziłam, ze chyba po kilku dobrych latach tworzenia odnalazłam taki swój naukochańszy klimat i jest to właśnie klimat kraft-eko itp. Kolory zieleni, brązu, wszystkie naturalne i neutralne barwy to chyba to co lubię najbardziej. Ta inspiracja jest rówież w takim klimacie a skłoniło mnie do tego właśnie to kraftowe pudełko od Rapakivi. Postanowiłam stworzyć świąteczne opakowania na prezent lub zdjęcia...lub cokolwiek tylko chcecie. Uwielbiam rownież wianuszki więc nie kombinowałam długo, wiedziałam od samego początku, że taki właśnie wianuszek zagości na tym pudełku. Zapraszam na sporą dawkę zdjęć :)










Pozdrawiam cieplutko.
Scrapelka


W pracy wykorzystałam:

 
http://scrapakivi.com/sklep-scrapbooking/index.php?id_product=2053&controller=product&id_lang=7

4 komentarze:

  1. Choć nie czuje sie wcale klimatu świątecznego, bo jeszcze kawałek do niego 😉 to pudełko rewelacyjne i na pewno sprawi komuś radość 😘

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo piękna praca. W sam raz na zimę - chociaż ciągle czuję lato.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie wszystko skomponowane :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za komentarz :-)