czwartek, 30 sierpnia 2018

Zielono mi...w art journalu

Cześć!
Ci, którzy znają mnie oraz moje prace zorientowali się zapewne, że ostatnimi czasy powstaje dużo nowych i nietypowych dla mnie projektów. Wszystko to za sprawą koleżanek z kiviovego DT :) Tak dziewczyny! Inspirujecie nie tylko innych, ale także mnie. Nigdy bym nie pomyślała, że frajdę sprawią mi wpisy do art journala bo przeważnie tworzyłam kartki. Co prawda kiedyś jakieś poczyniłam, ale dziś zupełnie inaczej na to patrzę. 


Mediowanie? Staram się również coraz więcej kombinować w tej dziedzinie nie posiadając żadnych profesjonalnych mediów :) aczkolwiek myślę, że to się niedługo zmieni :D Dziś przedstawiam wpis do art journala. W którymś z postów wspomniałam, że już chyba odnalazłam swoje klimaty, swoją paletę kolorystyczną itd. Króluje zieleń i to ostatnio podstawa moich prac jak również książkowe postarzane elementy. 


W tym wpisie użyłam wielu skrawków z firmowych papierów oraz pasków dodawanych do kolekcji. Wykorzystałam również foamiran, który także jest dostępny w sklepiku Rapakivi. 


Jako ciekawostę dodam, że obrazek w ramce to nie zdjęcie a sztywna ulotka dodana do kompletu pościeli :) czy któraś scraperka wyrzuciłaby to do kosza? Nie sądzę ;)


Pozdrawiam cieplutko :)
Scrapelka


W pracy wykorzystałam:

http://scrapakivi.com/sklep-scrapbooking/img/p/2/1/5/1/2151-large_default.jpg 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za komentarz :-)