niedziela, 26 sierpnia 2018

Zestaw ślubny

Miałam ostatnio okazję przygotować zestaw ślubny, tzn. kartkę w pudełku. Miała być w klimacie zaproszenia, a że owo zaproszenie było nieco eko z domieszką czarnego koloru, powstała całkiem ciekawa mieszanka. Nieco elegancka, ale też przez dodanie czerni dość nieoczywista biorąc pod uwagę okoliczności ;-) Nie chciałam, żeby czerń zdominowała kartkę, więc starałam się dodać jak najwięcej bieli. Zależało mi też na eleganckich elementach - dodałam zatem kilka brokatowych akcentów oraz złoty embosowany napis. Dla lekkości motyle wycięte z kalki oraz zielone liście jako akcent kolorystyczny.


Podoba Wam się takie zestawienie? Odważycie się na czerń w ślubnym wydaniu?





Pozdrawiam
Aszczka


W pracy wykorzystałam:

Karton kraft 30 x 30 cm

2 komentarze:

  1. Na szczęście ludzie zmieniają swój stosunek do co niektórych kolorów. Zdarzyło mi się robić prace ślubną z dodatkiem koloru czarnego, ale twoja jest zachwycająca.

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za komentarz :-)