poniedziałek, 24 czerwca 2019

Moc koloru

Dobry wieczór w poniedziałek :)
Na dziś przygotowałam tak intensywną i soczystą pracę, że chyba jeszcze nigdy tak kolorowo u mnie nie było :) Kartka uniwersalna, troszkę egzotyczna, troszkę słodka i kwiecista. Wykorzystałam cudowne papiery z kolekcji Be Optimistic. Wraz z początkiem lata zaczęłam sięgać po te jaśniejsze i bardziej kolorowe kolekcje a Be Optimistic zdecydowanie taką jest. Mięty oraz pomarańcze z odcieniami żółtego to doskonała paleta kolorystyczna na ten czas :) Mam nadzieję, że praca przypadnie Wam do gustu i "zawiesicie" na niej oko ;) 




Pozdrawiam serdecznie
Scrapelka :)



W pracy wykorzystałam:



 

Przypominam o trwającym wyzwaniu, które znajdziecie TUTAJ :) 

1 komentarz:

  1. Oczywiście że przypadnie. Uwielbiam patrzeć na takie "odważne w kolory" Kartki. A twoja jest cudna.

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za komentarz :-)