środa, 14 marca 2012

Pierwszy taniec

Witam serdecznie!

Ostatnio rządzi u mnie tematyka ślubna. Tak jest i tym razem. Przekonałam się w końcu do najnowszej kolekcji Rapakivi - Hectic Eclectic i stworzyłam scrapa z mojej ślubnej imprezy: 


Ponieważ sam w sobie ten zestaw wydaje mi się trochę za ciemny, to rozjaśniłam go elementami wyciętymi z papieru Winter Elegance #2




Na zdjęciu uwieczniony został nasz pierwszy taniec - stąd tytuł nawiązujący do tego wydarzenia. Małe literki przyklejone zostały kostkami 3D: 


Poza tym taniec nierozerwalnie kojarzy się z muzyką, a muzyka z motywem nutek, stąd moje cekinowe nutki przyszyte ręcznie do bazy:  


Mam nadzieję, że mój scrap przypadł Wam do gustu. Dla mnie ma wartość głównie sentymentalną i jako taki jest wspaniałą pamiątką - życzę, żeby i Wasze scrapowe prace pomagały zachować wiele radosnych, szczęśliwych chwil.

Katrina


1 komentarz:

Dziękujemy za komentarz :-)