niedziela, 22 września 2013

Tiule i koronki - dzień 7. Koronkowa kartka

Witajcie!
Ostatniego dnia naszego "koronkowego tygodnia" przygotowałam dla Was mocno koronkową romantyczną kartkę. Do zrobienia warstw użyłam kawałka starej firanki, trochę tiulu, papieru, kalki i babcinej koronki zrobionej na szydełku.
Aby nieco ożywić kartkę, przewiązałam ją moją ulubioną wstążką: różową w czarne groszki :-) Na koniec dodałam perełki na sznurku i kilka delikatnych różyczek.

Pozdrawiam :-)

Magda (Witch_M)

Materiały:
HecticEclectic - pasek #1
Różane pączki 10 mm białe
Drobne różyczki 15 mm białe
Duże karbowane róże 30 mm białe
Drobniutkie różyczki 10 mm różowe
Wstążka w drobne groszki 10 mm różowa
Koraliki perłowe 4 mm białe
Sznurek lniany 1 mm bielony
Just a Note #5

4 komentarze:

  1. Śliczna praca, bardzo delikatna i subtelna :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie dobrałaś pasmanteryjne dodatki. Jest ich tak dużo, a kartka nie wydaje się przeładowana, wręcz przeciwnie, prezentuję się zwiewnie i lekko. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. fantstyczna a ta kolorystyka ... boski kontrast !!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za komentarz :-)