niedziela, 12 lutego 2017

Paste{love} LO

Witajcie :) Cieszę się bo ostatnio znów intensywnie wróciłam do robienia scrapów. W tamtym roku udało mi się zrobić jedynie 12 prac - w chwili obecnej mam już 1/4 z tego :) Dziś propozycja bardzo oszczędna jak na mnie. Prosty układ, mało dodatków i chlapań. 


Baza to delikatny pudrowo-różowy papier z kolekcji A Hint of Pepper. Kompozycję umieściłam w lewym górnym rogu. Nakleiłam tam kilka ścinkowych papierów, nałożyłam na nie pastę do spękań i przeźroczystą pastę strukturalną przy użyciu maski z roślinnym motywem. Dodałam zdjęcie. Obok nakleiłam tekturkę (aparat) i duży różowy kwiat. Spryskałam go farbami akwarelowymi ... dodałam gazę, miedziany drucik i mnóstwo kolorowych - pasujących do palety scrapa - mikrokulek. (Nowość po którą warto sięgnąć w sklepie Rapakivi). Na koniec dorzuciłam kilka chlapań tuszem, szklane kabaszony półperełki.




Kolorystyka i detale zaczerpnięte z wyzwania z Gościem #59, 
na które przy okazji bardzo serdecznie Was zapraszam :) ---> klik ...


Pozdrawiam



Wykorzystane materiały:


1 komentarz:

Dziękujemy za komentarz :-)