wtorek, 18 grudnia 2018

I wish you all you wish for..LO

Witajcie!
Mam dla was kolejne LO, tym razem na mojej ukochanej kolekcji 'Hectic Eclectic' w klimacie bardziej noworocznym niż świątecznym. Wiem wiem, do Sylwestra jeszcze trochę, ja jednak już robię sobie podsumowanie mojego roku i snuję plany na dwa tysiące dziewiętnasty.


Stworzyłam LO z gwiazdami, bo to one kojarzą mi się najbardziej z życzeniami, marzeniami i wszystkim co powinno się spełnić. Wykorzystałam gwiezdne tekturki i małe złote gwiazdki, które pięknie błyszczą się i wystają spod wartsw.



To ostatnia moja inspiracja dla Rapakivi i z tej okazji chciałabym podziękować całemu zespołowi za świetną atmosferę i inspirujący czas w całym okresie współpracy, życzę wam wszystkiego tego, co chcecie i o czym marzycie, ja zachęcam was do zakupów i śledzenia bloga, bo znajdziecie tu mnóstwo różnorodności :) 


W pracy wykorzystałam:


1 komentarz:

Dziękujemy za komentarz :-)