środa, 20 listopada 2019

Kurs DIY - pocztówka na święta

Witajcie :)
Mam dziś dla Was kurs na bardzo prostą świąteczną pocztówkę, 
choć jak wiecie daleko mi do minimalizmy. Co roku wysyłam jednak mnóstwo kartek,
więc w moim przypadku takie rozwiązanie jest wskazane. Może i Wam się przyda?


Potrzebne materiały:

- papier bazowy kremowy (8,5cm x 11,5 cm)
- złoty brokat (może być w kleju)
- czerwony sznurek woskowany, sznurek lniany bielony
- klej magiczny AMOS, nożyczki,

TYŁ
 Na stronie Jolly&bright 6/6 znajdziecie gotowe wzory pocztówek. 
Wystarczy wyciąć dowolną z nich i mamy bazę świątecznej kartki ;)


PRZÓD
Mamy bazę. Pora ją wzmocnić. Zdecydowałam się na zielony arkusz Jolly&bright 2/6
Uzupełniłam go "koronką", którą wycięłam sugerując się motywem grafiki 
po drugiej stronie papieru i czerwonym woskowanym sznurkiem.




Pora na główny motyw kartki. Wykorzystamy do tego celu zimowy pejzaż 
z arkusza Jolly&bright 6/6. Idealnie wpisuje się w klimat świąt. 
Moja kompozycja składa się z trzech prostokątów. 
Brzegi każdego z nich wyginam za pomocą paznokci :P 
(Można to samo zrobić oczywiście przy pomocy nożyczek.)



Dwa arkusze papieru sklejamy jeden na drugi.


 

Doklejamy małe tekturki gwiazdki. Naklejamy na kremowy papier bazowy.


 Między jednym a drugiem prostokątem wciskam zazwyczaj wąskie kolorowe paski.
Praca wydaje się wtedy być bardziej trójwymiarowa. Na koniec pomalujcie gwiazdki brokatem.

 

Łączymy części. Nasza pocztówka jest gotowa.



Mam nadzieję, że kurs Wam się spodobał.
Jeśli tak podzielcie się swoimi spostrzeżeniami w komentarzu:)

Pozdrawiam
kigabet vel Ki


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za komentarz :-)