wtorek, 19 stycznia 2021

Dla dziadków

Witajcie ... 
Dzień Babci i Dziadka to świetna okazja by podarować im drobny upominek.
 Ja w tym roku przygotowałam akwarelowe kartki. 
Robi się je wyjątkowo szybko a efekt często mile zaskakuje.


 
 
Wykorzystałam tu kolorowe kartony Rapakivi - pomarańczowy i czarny - oraz tekturki, które idealnie skomponowały się tu z lekkim akwarelowym tłem.. Cienie z motywem dziadków i napis "be happy" pomalowałam czarnym gessem. Dla zróżnicowania faktury pokryłam je preparatem do spękań. Na koniec "dorzuciłam" kilka chlapań.
 


A wy - stawcie na kartki, czy inne upominki?
Pozdrawiam,
kigabet vel Ki


Wykorzystane materiały:

 

3 komentarze:

  1. U mnie drobne upominki. Twoje kartki są po prostu cudne. Zawsze podziwiem efekt malowania i chlapania. Wygląda to tak jakby każda kropla były zaplanowana.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aga, zgadzam się z Tobą, Kiga jest the best w tych chlapaniach, nie wspomnę o łączeniu kolorów.

      Usuń
    2. dziękuję dziewczyny za każde słowo :)

      Usuń

Dziękujemy za komentarz :-)