sobota, 3 marca 2012

Przywołaj z nami wiosnę :-)

Witajcie!

Czy czujecie, że wiosna już coraz bliżej? W Rapakivi nie możemy się już doczekać wiosennej aury, dlatego postanowiliśmy postarać się o nią sami :-)

A z czym kojarzy się nam wiosna? 

Z wiosennymi porządkami! 

Więc na początek zmieniamy blog - mamy nadzieję, że spodoba się Wam nasze nowe miejsce i chętnie będziecie nas tu odwiedzać. Nie tylko, żeby podziwiać prace naszego DT, ale także wziąć udział w naszych konkursach i podzielić się swoimi pracami wykonanymi z naszych produktów. Do naszego grona na stałe dołączy też Magda - druga połówka naszego firmowego duetu :-)

Już naszym małym zwyczajem stało się comiesięczne wyzwanie, w którym to Wy podajecie wytyczne, a w którym nagrodą jest bon na kwotę 50 zł na zakupy w naszym sklepiku. Najbliższa zabawa już 5 marca! Serdecznie zapraszamy :-)

Za to nowością jest nasza galeria Flickr - jeszcze pusta, ale mamy nadzieję, że wkrótce pojawią się w niej pierwsze prace :-) Jeśli wykonaliście jakieś scrapowe albo niescrapowe cudeńka z naszych produktów, koniecznie podzielcie się nimi z nami! Co miesiąc spośród wszystkich prac wybierzemy jedną, której autorka lub autor otrzyma bon na kwotę 25 zł na zakupy w naszym sklepiku :-) 

Szczegółowe informacje o aktualnych wyzwaniach znajdziecie zawsze na podstronie naszego bloga, widocznej w pasku górnym, a dokładnie tu.

A skoro już mowa o sklepiku i o remontach... Postanowiliśmy nieco zmienić jego wygląd, m.in. tworząc nowe, łatwiejsze i bardziej przyjazne menu :-) Mamy nadzieję, że zachęci to Was do częstszych odwiedzin :-)

A żeby zrobiło się jeszcze bardziej wiosennie... na naszych półkach pojawiły się nowe produkty!!! 

Przede wszystkim mamy dla Was fantastyczne, ozdobne kartony w wygodnym formacie 30 cm x 30 cm.

Dla miłośniczek scrapów na jednolitym, jasnym tle, amatorek chlapania i stylu clean&simple przygotowaliśmy kartony w kolorze białym i ecru w dwóch wersjach - z supergładkim i delikatnie szorstkim wykończeniem powierzchni. Arkusze świetnie nadadzą się też do innych prac - łatwo wytniecie z nich bazę do kartek sztalugowych, exploding boxów, czy też tradycyjnych kartek w formacie 10 cm x 15 cm.


Na bardziej eleganckie okazje i dla tych, którzy lubią fakturowany papier mamy piękne kartony wizytówkowe również w rozmiarze 30 cm x 30 cm. Do wyboru mamy arkusze w kolorze białym lub ecru i trzech rodzajach faktury - dwustronnie fakturowanym płótnie oraz delikatnych prążkach oraz jednostronnie fakturowanym lnie.


Na eleganckie okazje idealne będą też papiery z wprasowanymi drobinkami złota i srebra oraz arkusze w odcieniach beżu i brązu. 


A że wiosna kojarzy się z prawdziwą feerią barw mamy dla Was kartony ozdobne w kilku fantastycznych kolorach - od delikatnych szarości, przez fiolety, czerwienie, zieleń w kilku odcieniach (jasnozielonym, limonkowym i morskim) i żółcienie.  I tak jak poprzednie wszystkie w formacie 30 cm x 30 cm. Wygodne, proste do przycinania, idealne, jako gotowe bazy do scrapów - spróbujcie ich koniecznie! 


Dla miłośniczek małych form mamy tekturowe tagi w dwóch rozmiarach i sześciu wzorach. Klasyczne i nieco bardziej wyszukane. Idealne do wszelkich mediowych prac, ale nie tylko. Świetne jako bazy do minialbumów, notesów, magnesów lodówkowych, jako samodzielne prace - właściwie do wszystkiego, co podsunie Wam wyobraźnia :-)


Dla wszystkich tych, którzy zwracają szczególną uwagę na dodatki mamy piękne, oryginalne wstążeczki o nietypowych i bardziej klasycznych wzorach. Groszki, kratki, przetykane złotą nicią atłasowe tasiemki, serduszka, kwiatki, gałązki, wzory dla maluszków i dla małych księżniczek - razem aż 76 wzorów! Koniecznie zobaczcie wszystkie :-)



Prócz wstążeczek mamy też dla Was perełki - w postaci delikatnych koralików na sznureczkach (które też można wykorzystać w scrapowych pracach) i jako pręciki kwiatowe (duże i małe, białe i kremowe).


A skoro ma być wiosennie nie może się oczywiście obyć bez... kwiatów! Mamy ich 18 rodzajów w różnych wzorach i kolorach - od bardzo klasycznych i wszystkim dobrze znanych różyczek po bardziej oryginalne. Obiecujemy, że postaramy się, by było ich jak najwięcej :-) 


Wszystkie nasze nowe produkty znajdziecie w firmowym sklepiku. Zapraszamy także na zakupy na nasze firmowe konto na Allegro, gdzie dostępna jest (lub będzie w najbliższym czasie) pełna gama naszych produktów. Nasze papiery za to możecie nabyć w kilku scrapowych sklepach - ich listę dostępna jest tu.

W związku ze zmianami na naszej stronie i nowym, sklepowym asortymentem mamy dla Was małe rozdawnictwo - tym razem nie proponujemy konkretnych produktów - wybierzcie je sami! Nagrodą w naszym candy jest bon na zakupy na kwotę 30 zł :-)


Co trzeba zrobić? Jak w każdym candy prosimy o rozpowszechnienie informacji o naszej zabawie na swoich blogach i zostawienie komentarza pod tym postem. Będzie nam bardzo miło, jeśli dodacie nasz blog do obserwowanych albo polubicie nas na facebooku - wystarczy kliknąć na pasku bocznym :-) Zabawa potrwa do 9 marca do 20.00. Ok. 21.00 rozlosujemy zwycięzcę :-) 

Czekamy na Wasze opinie i wszelkie uwagi. Chcemy rozwijać się i zmieniać właśnie dla Was.Mamy nadzieję, że spodobają Wam się zmiany w naszym sklepie i będziecie częstymi gośćmi na naszym blogu :-)  Zapraszamy już jutro po garść inspiracji pełnych naszych nowych produktów :-)

160 komentarzy:

  1. Ładnie tutaj :)
    Przywołuje wiosnę razem z WAMI!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. o, cudne nowości, mam chrapkę na kwiatki :)
    Oczywiście się zapisuję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też w takim razie ustawię się w kolejce ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. I ja chętnie zgłaszam swój udział w Candy! :)
    Pozdrawiam,
    joaśka

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne produkty. Tasiemki spodobały mi się szczególnie.
    Chętnie wezmę udział w Candy. http://poleszanka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. już czuć zapach wiosny dzięki Wam:)wiosenne candy jak mogłabym się nie zapisać czynię to chętnie info u mnie:)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne nowości i zmiany ciekawe :) Powodzenia

    OdpowiedzUsuń
  8. Pieknie i kolorowo sie zaczyna robic. Z przyjemnoscia sie zapisuje :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Sliczne tasiemki! Stoje w ogonku i moze los sie do mnie usmiechnie?

    OdpowiedzUsuń
  10. Chętnie spróbuję szczęścia! ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Podmuch wiosny na Waszych sklepowych półkach :)

    Zgłaszam się do zabawy!

    Pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Obowiązkowo się zgłaszam.

    OdpowiedzUsuń
  13. i ja z checiá sie ustawiam i info zamieszczam u siebie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  14. ja również się zapisuję na słodkości!

    OdpowiedzUsuń
  15. dla mnie perełki są nie lada gratką więc zgłaszę się i ja ;)
    info w pasku bocznym

    OdpowiedzUsuń
  16. Super zmiany! I chętnie skorzystam z okazji :)

    OdpowiedzUsuń
  17. To i ja spróbuje szczęścia:)

    OdpowiedzUsuń
  18. tasiemki są przepiękne:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Zapiszę się i ja, bo kusząte wszystkie wspaniałości :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Wiosna idzie pełną parą... to ja chętnie skorzystam z okazji i proszę o szczęśliwe losowanie. Jestem tu: http://asiscrapki.com.pl/wordpress/

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja mam ostatnio dobrą passę, więc grzechem byłoby nie stanąć w kolejce :)
    http://szufladka-pelargonii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. przywolalyscie wiosne nie ma co :) super:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ojej ależ niespodzianka:) zapisuje sie na candy i przekazuje dalej:)

    OdpowiedzUsuń
  24. to i ja ustawię się w tej kolejeczce po te cuda :) Pozdrawia :)

    OdpowiedzUsuń
  25. zmiany na plus, pięknie u Was jest!

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja rownież się zapisuję, rozpowszechniam lubię i przesyłam Wam trochę wiosny, bo u mnie ju właściwie przyszła :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Cudowne zmiany. N największą ochotą staję w kolejce i czekam na losowanie.

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja bardzo tęsknię za wiosną. Mam już dość tych czapek, szalików i ponurych widoków za oknem.
    Więc chętnie wezmę udział w zabawie a na cudowne pastelowe kolorki mam ochotę już od jakiegoś czasu. Pozdrawiam Wszystkich.

    OdpowiedzUsuń
  29. Kolorowo i wiosennie:)
    I ja się zapisuję.
    Pozdrawiam- Iwona.

    OdpowiedzUsuń
  30. Podobają mi się te zmiany,jest przejrzysty układ i nie trzeba długo klikać,żeby znaleźć informacje o produkcie,no coraz bogatsze zaopatrzenie,staję w kolejce

    OdpowiedzUsuń
  31. Takie porządki to ja lubię, zapisuję się do kolejki :) a zmiany zdecydowanie na plus.

    OdpowiedzUsuń
  32. Podobają mi się wprowadzone zmiany.
    Wszystko przejrzyście i na swoim miejscu.

    OdpowiedzUsuń
  33. Ale fajnie, że się przenieśliście
    Pięknie wiosnę przywołujecie. Ja z Wami.

    OdpowiedzUsuń
  34. Fajne candy, chętnie ustawiam się w kolejkę.

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  35. Witam zapisuję się i ja może dopisze mi szczęście?

    OdpowiedzUsuń
  36. Hello!
    Great giveaway! I linked it on sidebar
    http://larisa-raznosti.blogspot.com/
    I am so happy to find this blog and I'm a follower! Thanks for the chance to win!
    Hugs. Larisa. xxx

    OdpowiedzUsuń
  37. i ja chętnie się zapiszę na candy:)
    Pozdrawiam niebiesko:)

    OdpowiedzUsuń
  38. Ustawiam się w kolejce po słodkości :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Ustawiam się kolejce :) ja też marzę o wiośnie :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Ja również się zapisuję :))

    OdpowiedzUsuń
  41. Wiosenne Candy, nie może mnie zabraknąć. Zimo precz! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  42. Piękne kolory, pierwsze pąki na drzewach, pierwsza wiosenna burza.... Czekając na wiosnę ustawiam się w kolejce! Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  43. Chętnie przywołam z Wami Wiosnę.;)
    Na facebooku lubię Was już dawno.:)
    Pozdrawiam!
    http://zonaswojegomeza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  45. no to staję w kolejce:-)

    OdpowiedzUsuń
  46. {Piekne candy,zapisuję się

    OdpowiedzUsuń
  47. Jakie fajne tasiemki :) I nie tylko one :D
    Och, może mi się poszczęści :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Piękne nowości!
    Zapisuję się!:-)

    OdpowiedzUsuń
  49. Ja także się zapisuję :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Na widok wstążek w kratkę ślinka cieknie! Chęętnie przygarnę! :))

    OdpowiedzUsuń
  51. Ładnie:)
    chętnie się zapiszę

    OdpowiedzUsuń
  52. Blag śliczny, podobnie jak Candy. Chętnie zostanę obserwatorem. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Staję grzecznie do kolejki :)
    Pozdrawiam http://cohenna.com

    OdpowiedzUsuń
  54. I ja przywołuję z Wami wiosnę
    http://papierkowoniteczkowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  55. Och tak, pragnę wiosny!
    Oczywiście chętnie wezmę udział w zabawie,
    pozdrawiam
    mz

    OdpowiedzUsuń
  56. Nie mam szczęścia w grach bo mam w miłości :P ale co tam
    Miła pobudka ze snu zimowego w Rapakivi. Ceny też mile zaskakują :)

    OdpowiedzUsuń
  57. o super prezenty...pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  58. I ja się ustawię w kolejce :-)
    pozdrawiam info na http://kwiatynatury.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  59. nowości w sam raz na wiosnę:)

    OdpowiedzUsuń
  60. ...i ja chętnie przyganę tak piękne inspirujące przydasie:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  61. Sliczne nowosci, zapisuje sie:))
    Pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń
  62. Nie może mnie zabraknąć :) Info o candy tutaj: http://szufladazrelaksem.blogspot.com/2012/03/komplecik.html

    OdpowiedzUsuń
  63. Ustawiam się w kolejce po słodkości, banerek umieściłam w zakładce, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  64. I ja się zapiszę :) Banerek na stronie.

    OdpowiedzUsuń
  65. Oczywiście się zapisuję a może się uda

    OdpowiedzUsuń
  66. No to i ja jeszcze się zapisuję :)

    OdpowiedzUsuń
  67. Chętnie wezmę udział w tej zabawie i z niecierpliwością oczekuję na losowanie. Od niedawna odkryłam "scrapki", nawet zapisałam się na warsztaty wykonywania kartek (na takie natrafiłam w mojej miejscowości). Moim celem jest wykonanie albumu zdjęć mojej wnuczki, więc cieszy mnie, że trafiłam również na ten blog. Gratuluję pomysłów i serdecznie pozdrawiam. Jola

    OdpowiedzUsuń
  68. Same śliczności można kupić u Was, oczywiście staję w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  69. Ja też się dopisuję. Pozdrawiam :)
    http://daszka.dicant.net/

    OdpowiedzUsuń
  70. Pięknie się zapowiada tegoroczna wiosna:)))Zapisuję się oczywiście na te słodkości i po cichutku liczę na szczęście:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  71. To ja też ustawiam sie w kolejeczce. Wiosennie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  72. Ja też ustawiam się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  73. dopisuje sie..
    www.scraperiada.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  74. Wpisuję się na listę i czekjam

    OdpowiedzUsuń
  75. Brzmi zachęcająco.. zaczekam na losowanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  76. Dołączam do grona chętnych i .... czekam - na wiosnę i na wyniki :))

    OdpowiedzUsuń
  77. Pięknie i kolorowo przywołujecie wiosnę,dołączam do zaklinaczy wiosny z chęcią na kwiatkowe tasiemki:)

    OdpowiedzUsuń
  78. Kolejka długa , ale to nic dołączę do niej :)

    OdpowiedzUsuń
  79. Wspaniałe candy, z przyjemnością ustawiam się w kolejce:-)

    OdpowiedzUsuń
  80. I ja spróbuję szczęścia w losowaniu.

    OdpowiedzUsuń
  81. Fajnie,że zmieniłyście adres, bo poprzedni nie chciał się aktualizować(przynajmniej u mnie).
    Z chęcią zapisuję się na candy :)

    OdpowiedzUsuń
  82. No to ja też staję w ogonku i czekam z niecierpliwością! :)

    OdpowiedzUsuń
  83. Chętnie ustawię się w tej wiosennej kolejce!

    OdpowiedzUsuń
  84. Zgłaszam się :)
    http://disincentive.blogspot.com/ <-boczny pasek

    OdpowiedzUsuń
  85. ja tez sie zapisuje.. wieczorkiem wrzuce do siebie na bloga info...:)

    OdpowiedzUsuń
  86. Chętnie spróbuję szczęścia! Pozdrawiam :)
    http://sunflowers-wildflower.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  87. Super ustawiam sie beakie@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  88. Cudne candy,Zapisuje sie koniecznie!!!!!!!!!!!pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  89. Wiosna wiosna wiosna ach to TY... :)))

    OdpowiedzUsuń
  90. Takich cudnych perełek nie można przegapić. ;-) Ustawiam się w kolejce ;D pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  91. Grzecznie staję w kolejce :-)
    Do Twarzy Wam z tymi zmianami. Super! :-)

    OdpowiedzUsuń
  92. Och jakie wspaniałości! chętnie się nimi zaopiekuję:))
    info w pasku bocznym

    OdpowiedzUsuń
  93. Chętnie, chętnie tym bardziej, że samemu można byłoby wybrać cukierasy :)

    OdpowiedzUsuń
  94. świetny pomysł ze zmianą bloga:)
    chętnie przygarnę cukierasy!

    OdpowiedzUsuń
  95. Wow! Jestem pod wrażeniem - tyle zmian! Cieszę się z przeprowadzki na bloggera - jakoś łatwiej jest się tutaj poruszać, można obserwować... No i piękne nowości w asortymencie sklepu - cudne wstążeczki w kratkę, niedrogie pręciki, kwiatki! Jeśli tylko pojawi się nowa wiosenna kolekcja papierów, to już się chyba zakupom nie oprę...

    OdpowiedzUsuń
  96. dołączam z wielką przyjemnością !

    OdpowiedzUsuń
  97. Chętnie ustawię się w kolejce i ja :)

    OdpowiedzUsuń
  98. mmm... takie wspaniałości... szybko zapisuję się:)
    pozdrawiam, scrapfantazje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  99. :))) Kivi mnie rozbawia do łez, dla niego samego bym się tu dopisała, a jeszcze te wszystkie wspaniałości do wygrania:)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  100. Zapisuję się z wielką przyjemnością!

    OdpowiedzUsuń
  101. zapisuję się :)
    jakby co to banerek na oliwkowescrapowanie.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  102. Chętnie się zapiszę na cukieraski.

    OdpowiedzUsuń
  103. Wow, jakie prze mega wstążki ;o)))

    OdpowiedzUsuń
  104. Super! I ja się zapisuję koniecznie!
    pozdrawiam i zapraszam również na Candy do siebie w Art Shaker by Monique.

    OdpowiedzUsuń
  105. Jejciu, jakie dobrodziejstwa rozdajecie- żal byłoby nie spróbować!
    Pozdrawiam cieplutko =}
    http://moja-koniczynka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  106. Z wielką przyjemnością dopisuję się do kolejki po cukierasy.
    Pozdrawiam serdecznie. Magda
    http://magdowo-pasje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  107. Z chęcią zapoluję na wiosenne cukierki:roma-dobrenaspleen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  108. I mnie nie może tutaj zabraknąć :).

    OdpowiedzUsuń
  109. jakie piękne te wstążeczki! ustawiam się w kolejce, info w pasku bocznym:

    www.miniaturyzacja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  110. JA też się zgłaszam :)

    OdpowiedzUsuń
  111. Równiez ustawiam się grzecznie w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  112. Jak na początewk scrapowania przydałby się taki zestawik :)

    OdpowiedzUsuń
  113. Oj ja także spróbuję szczęścia :)

    OdpowiedzUsuń
  114. Ja także zgłaszam się :)

    OdpowiedzUsuń
  115. Z największą przyjemnością dołączam się do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  116. czy ta wiosna w końcu nadejdzie?! licze na to :)
    i na szczęście w zabawie :D

    OdpowiedzUsuń
  117. cudowne to Wasze wiosny przywoływanie :)))
    Z miłą chęcią się przyłączę :)!!!
    W kolejkę się zatem grzecznie ustawiam i wyczekuję losowania :)
    Cudeńkami czarujecie ... ach, wstążeczki na kolana mnie powaliły !
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  118. Nie mogę szansy na otrzymanie słodkości ominąć, zapisuję się.
    http://barbaratoja.blogspot.com/2012/03/skusio-mnie.html

    OdpowiedzUsuń
  119. o mały włos bym się tu nie zapisała wędrując prosto do Waszego sklepiku.

    OdpowiedzUsuń
  120. Kolejka długa:) Grzechem byłoby nie spróbować, więc ustawiam się w kolejce:) Pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  121. Zachłysnęłam się scrapowaniem. Postanowiłam zrobić pierwsze kroczki, aby od obserwatora amatora przejść do scrapowicza amatora. Ot i dlatego zapisuję się na te piękne cukierasy, które są prześliczne i niezwykle inspirujące. Buziaki i pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  122. Z chęcią staję w kolejce!
    Pozdrawiam!
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  123. Ja też już tęsknię za wiosną!

    OdpowiedzUsuń
  124. Chcę wiosny i wszystkiego co się z niż kojarzy. Dlatego ustawiam się w kolejce. Pozdrawiam Małgosia

    OdpowiedzUsuń
  125. i ja wskakuję do kolejki :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  126. To i my stajemy grzecznie w kolejce, może się uda? Pozdrawiamy i zapraszamy na naszego bloga:)

    OdpowiedzUsuń
  127. Grzecznie staję w kolejce.
    Pozdrawiam :)
    http://napolanie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  128. chętnie wezmę udział w zabawie:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  129. Bardzo chętnie dołączę do zabawy :)
    Info o candy w podstronie mojego bloga "Candy i konkursy".
    Pozdrawiam!
    http://izoldka-kreatywnie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  130. ja też chcę się dopisać. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  131. Info o candy tutaj http://skrap-veronika.blogspot.com/ Banerek na stronie

    OdpowiedzUsuń
  132. Ja też, ja też zapisuję się. Marze o zakupie pięknych wstążek.

    OdpowiedzUsuń
  133. cudne rzeczy któż by ich wygrać nie chciał

    OdpowiedzUsuń
  134. chętnie spróbuję swojego szczęścia i ja. pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  135. Również spróbuję szczęścia :)

    OdpowiedzUsuń
  136. zgłaszam się ; )
    zdjęcie umieszczę na pasku boczny.; D

    OdpowiedzUsuń
  137. To i ja spróbuję! :) Może się poszczęści?

    OdpowiedzUsuń
  138. świetne candy , to ja również ustawię się w kolejce aby przywołać wiosnę ;>
    http://modelinowa-cukierenka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  139. I ja też się zapisuję, a co:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za komentarz :-)