wtorek, 30 kwietnia 2013

Komunijne exploding boxy


Sezon komunijny już w pełni, więc i ja jakiś czas temu zabrałam się za komunijne prace. Z tej okazji przygotowałam... kilkanaście exploding boxów. Nie będę jednak pokazywać Wam tutaj wszystkich, bo nie wiem, czy ktoś wytrzymałby taką ilość zdjęć ;-P


Na początek pudełeczko z kielichem i hostią. Tekturowe elementy pomalowane perłową, akrylową farbą przykleiłam na papierowy stojaczek, dodałam papierowe kwiatki i winogrono zrobione z perełek. Z gałązek pozostałych po odcięciu główek kwiatów zrobiłam winogronowe "wąsy".


Po bokach dodałam kieszonki ozdobione kiściami winogron, okazjonalny cytat i miejsce na życzenia.



W drugim pudełeczku kielich z hostią zastąpiłam książką wykonaną z perłowego papieru. Inspiracją były dla mnie komunijne torty przygotowywane przez moją mamę :-) Ozdobiłam je hostią i kompozycją z gałązek i kwiatków. Na drugiej karcie książki znajduje się miejsce na dedykację - można tutaj wpisać imię dziecka i datę I Komunii.



Boczne ścianki pudełka wyglądają podobnie jak w poprzedniej wersji.



Jak wspomniałam pudełek powstało kilkanaście. Wykorzystałam w nich różne papierowe kwiatki i papiery Rapakivi: niezastąpiony w takich przypadkach Winter Elegance #2, który już powoli znika z naszych sklepowych półek, błękitny Hot&Cold #6  kremowy i delikatny Hot&Cold #2 oraz kremowo-różowy, elegancki Just a Note #3. Element wspólny to na pewno winogrona - perełki 6 mm i listki wycięte z papieru Just a Note #4. Baza pudełka to gruby, sztywny rough absolute white, który sprawia, że pudełko wygląda naprawdę solidnie.



Jestem ciekawa, czy Wy także w komunijnych pracach wykorzystujecie kiviowe papierki. Jeśli macie ochotę, podzielcie się nimi w komentarzach lub umieśćcie w naszej galerii flickr. Będzie nam bardzo miło :-)

Pozdrawiam Was serdecznie,

Ivy

Wykorzystane materiały:

- karton rough absolute white;
- karton wizytówkowy biały len;
- papier Hot&Cold #2;
- papier Hot&Cold #6;
- papier Just a Note #3;
- papier Just a Note #4;

6 komentarzy:

Dziękujemy za komentarz :-)