poniedziałek, 8 kwietnia 2013

Ślub w pastelach



Dziś witam Was zdecydowanie w innym klimacie inspiracyjnym niż ostatnio. Papiery Just a Note wepchnęły mnie w tematykę ślubną. Troszkę na przekór poszłam w kolory, stworzyłam kartki (tak, tak, na jednej nie mogłam się powstrzymać), które mają całą sobą pokazywać, jak radosny jest to dzień. Uwaga dziś sporo zdjęć!


We wszystkich kartkach znajdziecie kombinację papierów z kolekcji Juste a Note, w szczególności nr 5/6 (w tej chwili to mój faworyt, 3/6 (paseczki z lekka kojarzą mi się z angielskim stylem tapet, takim rodem z Mrs Bucket, mniam, mają ten smaczek) oraz kropeczkowy papier z kolekcji Hot& Cold.







Czy wg Was takie kolory też pasują na kartki ślubne?
Pozdrawiam słonecznie :)

Maria/Karmeleiro

Użyłam:
papier Just a Note 3/6
papier Just a Note 4/6

papier Just a Note 5/6
papier Just a Note 6/6
pasek Just a Note 1
papier Hot&Cold 4
pasek Hot&Cold 1
pasek Hot&Cold 2
różyczki białe

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za komentarz :-)