sobota, 15 listopada 2014

Zielona elegancja



Najnowsza kolekcja Cozy&Warm ze względu na wielkość arkuszy i dopasowane do małych form papierowej twórczości drobne wzory idealnie nadaje się do tworzenia kartek, ale... wbrew nazwie wcale nie muszą to być kartki bożonarodzeniowe!

Ja wybrałam tę kolekcję do stworzenia dwóch kartek na zupełnie inne okazje. Pierwsza z nich powstała dla młodej osoby, dlatego postawiłam w niej na delikatny, subtelny i oszczędny w dodatkach styl:


Do cudnej soczystej zieleni papierów Cozy&Warm #1 i #4 dobrałam delikatny beż Cozy&Warm #3:


Drugą kartkę stworzyłam z myślą o ślubnej uroczystości, stąd nieco więcej przepychu, przy zachowaniu stonowanej, prostej elegancji:


Tutaj także postawiłam na przepiękną zieleń papierów Cozy&Warm #1 i #4, dobierając tym razem pasujące tematycznie serduszka beżowego papieru Cozy&Warm #5:


A jak Wam podoba się takie zestawienie kolorystyczne? Prawda, że bardzo uniwersalne?

Pozdrawiam,
Katrina

Użyte materiały:

1 komentarz:

Dziękujemy za komentarz :-)