czwartek, 7 maja 2015

Nowa kolekcja A Hint of Pepper!

Na naszym blogu zrobiło się w ostatnich dniach trochę cicho, ale to nie znaczy, że próżnowaliśmy. Z maszyny drukarskiej wyszła właśnie cieplutka, pachnąca farbą nowa kolekcja naszych papierów :) I trafiła prosto na nasze półki ---> klik, klik

Z naszego kiviowego dziecka jestem szczególnie dumna i mam nadzieję, że spodobają się Wam wzory, które zaprojektowałam i kolory, moim zdaniem są idealne na tę porę roku. W kolekcji znajdziecie mnóstwo pasteli - cudne, delikatne róże, kremowe smaczki i fantastyczne miętowe tony. Nie byłabym jednak sobą, gdybym nie dodała do całości nieco mocniejszych akcentów... ot, małej, szaro-brązowej nutki pieprzu, stąd nazwa kolekcji - A Hint of Pepper :)


W skład kolekcji wchodzi 6 arkuszy papierów 12" x 12" cali. Wśród nich znajdziecie:

- delikatną, miętową serwetkę


- różowo-kremowe fleur de lies


- różowo-brązowy tekst ze słownikowymi definicjami:


- miętowe, serwetkowe "gwiazdeczki":


- fantastyczne kwiatowe gałązki na różowym tle:


- delikatny, miętowy "słowniczek"


- groszki - ziarenka pieprzu:


- śliczne, różowe zygzaki:


- gałązki kwiatowe na miętowym tle:


- śliczną, różową serwetkę:


- kolorowe karty, które sprawdzą się w project life i nie tylko :)


- urocze, różowe groszki:


A na dodatek mamy też dwa paski z wycinankami 
- na każdym znajdziecie drobne literki i cyferki z jednej strony oraz bileciki i dymki z drugiej strony:





Jak zawsze z okazji premiery papierowych nowości mamy dla Was candy :) 


Wersja 1 - blogowa:



1. Poinformuj na swoim blogu - najlepiej na pasku bocznym albo w osobnym poście - o naszym candy.
2. Wpisz się na poniższą listę podając albo link do bloga (jeśli informację o candy umieściliście na pasku bocznym) albo bezpośrednio do posta o naszym candy.
3. Opcjonalnie: dodaj nasz blog do obserwowanych - nie jest to konieczne, ale byłoby nam bardzo miło :-)
4. Jeśli chcesz, napisz w komentarzu pod tym postem, co sądzisz o A Hint of Pepper - jesteśmy bardzo ciekawi Waszych opinii :)

Wersja 2 - facebookowa:



1. Polub naszą firmową stronę na facebooku ---> https://www.facebook.com/scrapakivi oczywiście tylko wtedy, jeśli jeszcze jej nie lubicie ;-)
2. Udostępnij na swoim profilu nasz post o candy.
3. Poinformuj o naszej nowej kolekcji swoich znajomych - w komentarzu pod postem zaproś 2 znajomych - może przypadną im do gustu nasze nowe papiery? :) Jeśli chcesz, napisz nam, co sądzisz o A Hint of Pepper - jesteśmy bardzo ciekawi Waszych opinii :)

Zabawa trwa do czwartku 14 maja do północy. A zwycięzców ogłosimy w piątek 15 maja  po południu.

Oczywiście możecie skorzystać z obu wersji i zwiększyć w ten sposób swoje szanse na wygraną :-)

Tych, którzy nie chcą czekać na wyniki naszej zabawy, zapraszamy oczywiście na zakupy do sklepiku :-) Oczywiście, nowe papiery będziemy mieli też dla Was na katowickim Papiorzanym Combrze.

Jeszcze dzisiaj możecie skorzystać z opcji odbiorów zakupów na Zlocie w Katowicach i zyskać w ten sposób rabat 12% na wszystkie zakupione produkty, w tym także na naszą nową kolekcję A Hint of Pepper. Szczegóły promocji dostępne są tutaj ---> klik, klik


29 komentarzy:

  1. Świetne połączenie mięty i brudnego różu! Piękna i oryginalna kolekcja!

    OdpowiedzUsuń
  2. To jest to, czego szukam!!! Przepiękne kolory i wzory. Jestem zachwycona!

    OdpowiedzUsuń
  3. piekne kolorki! bardzo udana kolekcja, gratuluje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Link u mnie na pasku bocznym. Kolekcja przepiekna, całkowicie mnie zauroczyła, piekne wzory, kolorystyka bardzo poszukiwana i na topie :) Dla mnie bomba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękna kolekcja, z której wiele można wyczarować :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ivi! Coraz piękniejsze Ci wychodzą te papiery! Ta kolekcja kojarzy mi się z moim powiedzeniem "pieprz i mięta". Kocham ją już!

    OdpowiedzUsuń
  7. Czemuż ja właśnie zrobiłam u Was zakupy?! Mogłam się wstrzymać odrobinkę... Ja jestem zachwycona przede wszystkim miętką z pudrowym różem, czy też różą bladą z odrobiną miętowego zapachu, a do tego wszystko lekko pop.... ups! doprawione pieprzem.... smakowity kąsek, juz wyciągam łapkę:)
    o tu http://artymdesign.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Miętka to jest to przed czym nie można się powstrzymać!

    OdpowiedzUsuń
  9. Co za wspaniała kolekcja! Szalenie mi się podoba! Wspaniała, letnia, cudne wzory! Jak sorbet w rozmleczonym, letnim powietrzu. Coś wspaniałego. Bardzo, bardzo ją chcę :) I jeszcze nazwa. Kocham pieprz :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Obserwuję od dawna i miło mi będzie jesli zostane posiadaczka kolekcji. Biorę udział równiez na fejsie
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Czuję miętę :D Świetna kolorystyka i wzory :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Link na pasku bocznym. Super kolekcja. Bardzo podoba mi sięľ ten miętowy kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Oj poczułam miętę do tej kolekcji - po prostu cudna :))

    OdpowiedzUsuń
  14. Właśnie sobie ostatnio myślałam, że brakuje mi w papierach mięty i różu...i masz jak znalazł! :)
    Cudowne są!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Papiery piękne, a ochota na pracę z nimi ogromna.

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne papiery!!!! Mega!!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Wspaniała kolekcja - piękne kolorki i wzory :)))
    gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  18. cudna kolekcja, wspaniałe kolorki

    OdpowiedzUsuń
  19. Zapisałam się! :-) Podlinkowany baner na pasu i w poście http://sutasz-agi.blogspot.com/2015/05/kartki-i-comber-w-kato.html
    Zestaw kojarzy mi się z dawnym szykiem, kolory są eleganckie i ponadczasowe :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Baner : http://aksamitne-stronice.blogspot.com/p/blogi-ktore-czytam-roz.html
    Obs: J.M.K. Janas
    Bardzo mi się podoba ten zestaw, szczególnie różowo-brązowy tekst ze słownikowymi definicjami :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Kolekcja prezentuje się cudnie! Wszystko to co lubię druk, koronkowe wzory, mięta, Obłędnie mi się podoba :))

    OdpowiedzUsuń
  22. Kolekcja prezentuje się cudnie! Wszystko to co lubię druk, koronkowe wzory, mięta, Obłędnie mi się podoba :))

    OdpowiedzUsuń
  23. piękne papierki , i kolory

    OdpowiedzUsuń
  24. jak nie lubić jak kocham miętę , super kolekcja

    OdpowiedzUsuń
  25. Kolekcja jest świetna. Ta mięta delikatne brązy i pudrowego róż pięknie ze zona grają. Gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Jak dla mnie bomba! Fantastyczne kolorki :D Już mi się tyle pomysłów rodzi w głowie ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Papiery są cudowne i można je bardzo fajnie wykorzystać :).

    Chętnie i ja się przyłączę do zabawy :).

    OdpowiedzUsuń
  28. Podobają mi się kolorki - pasteLOVE, a szczególnie " słownikowe" karty :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetne kolorki....Serdecznie gratuluje nowej kolekcji. Szkoda że spóźniłam się na candy...

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za komentarz :-)