poniedziałek, 28 grudnia 2015

Ostatnie w tym roku ...

Witajcie. Dziś chcę wam pokazać ostatnie w tym roku świąteczne karteczki :) Tak, tak wiem, że już po świętach, ale te były robione dosłownie na ostatnią minutę ... i dopiero dziś mam okazje wam je pokazać. Bazę stanowią delikatne papiery z zimowej kolekcji Jolly&bright.

Pierwsze dwie są bardzo minimalistyczne (czyt. jak na mnie). Wybrałam papier w nuty z motywami gałązek. Wycinałam je tak by grafika zajęła górną część kartki. Dodałam tekturowe bombki. W środku nakleiłam bożonarodzeniowa grafikę, powyżej białe papierowe gałązki  - całość pochlapałam. W dolnej części nakleiłam ozdobną koronkę i dwa rzędy pólperełek. Nadały całości lekkości.




Trzecią karteczkę wykonałam na podobnej zasadzie z tym, że dekoracyjny motyw z bombką został umieszczony na ażurowej serwetce. Kompozycję uzupełniłam wyciętymi z pasków do wycinania grafikami gałązek z szyszkami. Dodałam biały kwiat bożego narodzenia, pręciki, gronka, kryształki i suszone rośliny. Dekorację można ściągnąć. Karteczka otwiera się od środka na zewnątrz.



Pozdrawiam ... odliczając dni do Nowego  Rok. A wy? ;)

2 komentarze:

Dziękujemy za komentarz :-)