piątek, 17 lutego 2017

Kartka słodka- romantyczna

Witajcie serdecznie! Dziś postawiłam na romantyzm - zrobiłam kartkę na intensywnej różowej bazie, ale za to w pastelowych delikatnych kolorach - bardzo podoba mi się zestawienie takiego kontrastu. Dzięki niemu całość nie jest zbyt mdła - intensywny kolor ładnie podkreśla detale i tworzy ramkę - tło dla reszty. Karteczkę ozdobiłam kwiatuszkami, gałązkami z tektury oraz mniejszymi i większymi kryształkami - takie delikatne ozdoby fantastycznie sprawdzają się w romantycznych pracach. Mam nadzieję, że taka propozycja przypadnie Wam do gustu.
Ps. pamiętacie o trwającym jeszcze styczniowym wyzwaniu? Nasz moodboard ma całkiem podobne kolory i jest jeszcze chwilka czasu, aby machnąć jakiś projekcik ;-)  Jeśli jednak wolicie, bardziej stonowane, zgaszone kolory - czeka już nowe lutowe wyzwanie.



Pozdrawiam Aszczka :)


Użyte materiały:

4 komentarze:

  1. Jest obłędna :) Bardzo podobają mi się Twoje prace. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczna karteczka, bardzo kobieca i kolorowa, takie lubię najbardziej :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za komentarz :-)