piątek, 27 maja 2016

Mediowy notes

Witajcie :)

Dziś kolejny notes, ale tym razem mocno mediowy. Mocno oczywiście jak na mnie. ;)
Wyżyłam się na nim i pobrudziłam jak dziecko. Frajda niesamowita! :D A oto efekt:


Zwyczajny brulion z twardymi okładkami okleiłam taśmą washi i papierem Cozy&Warm. Naniosłam pastą strukturalną wzór przy pomocy maski. Przykleiłam kilka pasków papieru z kolekcji A Hint of Pepper. Zrobiłam kolorowe tło przy pomocy mgiełek, które znajdziecie w ofercie sklepu Rapakivi. Ułożyłam kompozycję z grafiki, serwetki i kwiatów, które na początku były białe. Przykleiłam koraliki i mikrokulki, i znów wszystko spryskałam mgiełkami. Na koniec całość oprószyłam biała farbą akrylową oraz dodałam kilka kryształków.

 
 

Wykorzystane materiały:

http://scrapakivi.com/sklep-scrapbooking/index.php?id_product=1616&controller=product&id_lang=7

Pozdrawiam Was serdecznie

2 komentarze:

Dziękujemy za komentarz :-)