czwartek, 26 października 2017

Dynia

Na naszym blogu jesień miesza się z zimą. Dziś mam dla Was scrap z moim ulubionym warzywem jesiennym - z dynią. Uwielbiam kolor dyni, kształt, oraz smak niemal każdej odmiany tego warzywa. Oraz to, że wyrasta w nawet najbardziej zaniedbanym ogródku.
O dyni mogłabym opowiadać godzinami, godzinami też mogłabym ją jeść, a tymczasem - popatrzymy sobie na nią trochę :)







Trochę pomazałam tu farbami akwarelowymi, dlatego jako bazy, użyłam naszych grubych kartonów białych. W warstwach pod zdjęciem znajdziecie dużo ścinek naszych niebieskich i pomarańczowych papierów, głównie z kolekcji Be Optimistic - idealnie wręcz trafiłam z kolorystyką zdjęcia - oraz Little Sweetheart. Ścinkiem jest też serwetka papierowa wystająca nad zdjęciem. Lubię taki sposób utylizacji ścinków papierowych.

Zostawiam Was dziś z dynią, a jutro już będzie mroźnie,
także lepiej załóżcie rękawiczki :)

W pracy wykorzystałam:
http://scrapakivi.com/sklep-scrapbooking/index.php?id_product=1970&controller=product&id_lang=7http://scrapakivi.com/sklep-scrapbooking/index.php?id_product=1288&controller=product&id_lang=7

2 komentarze:

Dziękujemy za komentarz :-)