niedziela, 23 września 2018

Jesienna kartka :)

Witajcie:)
Jako że lato dobiegło końca i powitała nas astronomiczna jesień,pragnę Wam dziś pokazać kartkę w takich właśnie klimatach.Kartka powstała na kremowej, kwadratowej bazie.


Papiery kiviowe wspaniale nadają się do jesiennych kartek.Kolekcje Be OptymisticA Hint Of Pepper czy Just a Notezachwycają kolorami i pozwalają stworzyć cudowne kompozycje.



Rapakivi to jeden z nielicznych sklepów, gdzie znajdziecie mnóstwo rewelacyjnych dodatków w postaci sztucznych owoców, piękny głóg w wielu kolorach, oszronione kulki, pręciki czy gałązki kwiatowe.Ja wykorzystałam pomarańczowe kulki głogowe, pomarańczowe i kremowe pręciki oraz jesienne słoneczniki w dwóch rozmiarach :)



Na naszym blogu możecie podziwiać wiele wspaniałych, mediowych prac naszych dziewcząt z DT, które cudownie potrafią wykorzystać nowe kiviowe media.Ja nie posiadam takich talentów jak nasz Kiga, Scrapelka czy Reniferove, ale znalazłam wśród nich takie, w których od razy się zakochałam: mikrokulki, piękne cekinowe gwiazdki, brokaty wszelakiej maści.Znajdziecie tam również gesso, tusze czy heavy body gel, których również użyłam w swojej pracy.


Mam nadzieję, że moja pierwsza jesienna inspiracja Wam się spodobała.
Pozdrawiam słonecznie :)
Kasia

W pracy wykorzystałam :

3 komentarze:

  1. Cuuudna karteczka Kasiu !!! Ja poproszę taką jesień za oknem :) Słoneczna i strasznie kolorowa z mnóstwem elementów . Pozdrowionka jesienne :**

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna, żywe kolory sprawiają, że jesień też może zachwycać :) :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za komentarz :-)