poniedziałek, 2 grudnia 2019

Poniedziałek z Gościem - Natalia Królak - część 1

Zapraszamy na kolejną odsłonę Gościnnych Poniedziałków. Tym razem zawitała do nas Natalia Królak i przyniosła ze sobą prawdziwe cudeńko :)


Mam na imię Natalia, w sieci działam pod szyldem "Handmade and Me" - znajdziecie mnie na blogu: https://handmadeandmenataliakrolak.blogspot.com/ :)

Jestem rodowitą poznanianką jednak od 5 lat wraz z mężem mieszkam w UK - południowa Anglia. Odkąd pamiętam zawsze lubiłam kreatywnie spędzać czas - już od najmłodszych lat często przesiadywałam z kredkami i farbami ;) - rysowanie i malowanie było jednym z moich ulubionych zajęć :) Następnie zetknęłam się z wieloma rodzajami rękodzieła jednak to właśnie scrapbooking i cardmaking pochłonął mnie najbardziej :) Jakiś czas temu zaraziłam się też miłością do mediowania :) 

Dziś mogę powiedzieć, że jest to moja codzienność, pasja i sposób na relaks. Nie ograniczam się do jednego stylu - chętnie tworzę w różnych próbując przy tym często nowych rzeczy - nie boję się wychodzić ze swojej tak zwanej "strefy komfortu" ;) 

Gdybym miała jednak wybrać ulubione style to postawiłabym na vintage i shabby chic :) 

Dziś z przyjemnością inspiruję na blogu "Rapakivi" i na tę okazję przygotowałam kartkę z okazji urodzin :)

Mam nadzieję, że przypadnie Wam do gustu :)





Pozdrawiam serdecznie,

Natalia

W pracy Natalii znajdziecie całe mnóstwo kiviowych produktów:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za komentarz :-)