poniedziałek, 19 lipca 2021

A może nad morze ...

Hej,hej,
dziś chcę Wam przypomnieć o naszym aktualnym wyzwaniu! I o tym, że jest do wygrania bon na zakupy w sklepie Rapakivi. Możecie się zaopatrzyć w np. nowiutkie tekturki, których całkiem sporo pojawiło się na kiviowych półkach. Jednej z nich użyłam na kartce.


Wykorzystałam tu ukośną linię z tablicy bingo: cekiny - koronka - coś niebieskiego.


Chciałam aby tekturka była głównym akcentem kartki, żeby przyciągała uwagę, dlatego zamiast papieru użyłam dość grubego materiału w kolorze niebieskim, z dodatkiem złotej nitki, pięknie się mieni - niestety nie widać tego na zdjęciu.



     Mam nadzieję, że znajdziecie odrobinę czasu i dołączycie do naszej wyzwaniowej zabawy :)

Pozdrawiam 
Aluu


W pracy wykorzystałam:


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za komentarz :-)