wtorek, 5 lutego 2013

Wyzwanie #14 - z sercem

Witajcie,

w styczniowym wyzwaniu zadaniem było przygotowanie craftowego upominku dla Babci lub Dziadka. Nasz nowy odświeżony banerek top3 


otrzymują:




Gratulujemy serdecznie :-)

A nagroda główna - bon 50 zł i możliwość zaprezentowania się na naszym blogu w ramach kolejnego wyzwania wędruje do osoby, kryjącej się pod nr...


...27, czyli miesz-Anki :-) Gratulujemy i prosimy o kontakt mailowy w sprawie odbioru nagrody (iwona@scrapakivi.com)

Zapraszamy do nowego, lutowego wyzwania. Tym razem wytyczne podaje Agnieszka - Ona_i_ja


Witam serdecznie.


Cieszę się ogromnie, że mam dzisiaj przyjemność gościć na blogu Rapakivi.


Bardzo nie lubię pisać o sobie, ale... Mam na imię Agnieszka, w sieci jestem znana pod nick’iem “Ona_i_ja”. Moja przygoda ze scrapbookingiem rozpoczęła się w 2009 roku, gdy spróbowałam zrobić kartkę na rocznicę ślubu. Od tamtej pory bawię się papierkami, czasami z mniejszymi lub dłuższymi przerwami.

Czy mam własny styl? Nie wiem, czasami mam chęć na coś prostego, czasami nie mogę się obejść bez przepychu dodatków, więc mój styl zależy bardzo od mojego nastroju. Uwielbiam warstwy i pracować na podstawie mapek.

Oprócz scrapbookingu uwielbiam decoupage, szydełko i oczywiście moją rodzinę. Mam cudowną parkę, która jest największą moją inspiracją.

W ramach nowego wyzwania chciałabym aby w Waszej pracy zagościło serce. Może być jedno, a może być ich jak najwięcej. Serce może być głównym motywem, a może być tylko maleńkim dodatkiem, ale musi się znaleźć w Waszych pracach.


Ja zrobiłam walentynkę w kształcie serca, gdzie serce pojawia się jeszcze raz i jeszcze raz.

Mam nadzieję, że wyzwanie przypadnie Wam do gustu i zasypiecie Rapakivi masą przepięknych prac.

Nasze projektantki również przygotowały dla Was inspirujące prace.



Katrina przygotowała scrap ze swoim puchatym przyjacielem


Wykorzystała w niej:

- papier Be Optimistic #6;
- pasek z elementami do samodzielnego wycięcia Be Optimistic #1;
- pomarańczową wstążkę w gałązki i groszki;
- żółtą wstążkę w gałązki i groszki;
- żółtą wstążkę w róże;
- karmelową wstążkę w różyczki.

Ivy przygotowała kartkę ślubną z bogatą, kwiatową kompozycją:


Użyła w niej materiałów ze sklepiku Rapakivi:

- papier wizytówkowy "białe płótno";
- papier Winter Elegance #2;
- papier smooth absolute white;
- duże, różowe róże o poskręcanych płatkach;
- malutkie, klasyczne różyczki w kolorze różowym;
- kremowe, delikatne róże;
- perłowe pręciki w kolorze kremowym.

Noomiy stworzyła pełną warstw walentynkową kartkę:



W pracy wykorzystała takie materiały z naszego sklepu:

- karton Infra Red;
- papier Hot&Cold #3;
- papier Hot&Cold #5;
- małe różyczki w kolorze białym;
- większe różyczki w kolorze białym.


Magda (witch_m) również przygotowała kartkę, ale w zupełnie innej kolorystyce:




Do jej stworzenia wykorzystała:

- papier wizytówkowy białe płótno;
- papier Be Optimistic #5;
- pasek z elementami do samodzielnego wycięcia Be Optimistic #2.


Zanim przystąpicie do wyzwania, przypominamy o kilku zasadach:

- do wyzwania można zgłosić tylko jedną pracę;

- praca zgłoszona do wyzwania powinna być nowa, niepublikowana nigdzie wcześniej;

- wyzwanie można łączyć z innymi;

- nie musicie używać produktów Rapakivi, ale będzie nam bardzo miło, jeśli pojawią się one w Waszej pracy :-) 


Na Wasze prace od serca czekamy do 25 lutego :-)

6 komentarzy:

  1. Bardzo dziękuje za wyróżnienie mojej pracy,ogromnie się cieszę,gratuluję pozostałym oraz wszystkim za piękne prace.

    OdpowiedzUsuń
  2. Serdecznie dziękuj za wspaniałą zabawę, za wyróżnienie i gratuluję wszystkim uczestnikom!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję przede wszystkim za super zabawę. Gratuluję zwycięzcom. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za wygraną :) Wszystkim gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. I’m not that much of a online reader to be honest but your blogs really nice, keep it up!
    I'll go ahead and bookmark your website to come back down the road.
    Cheers

    Here is my homepage: nibbles and bits catering

    OdpowiedzUsuń
  6. Heya i am for the first time here. I came across this board and I in finding It
    truly helpful & it helped me out a lot. I am hoping to give something again and help others like you aided me.



    Also visit my web site - high tea

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za komentarz :-)