środa, 13 lutego 2013

So happy together

Jutro Walentynki... z tej okazji pomogłam siostrze przygotować prezent dla jej chłopaka i wspólnie stworzyłyśmy scrapa z ich wspólnym zdjęciem:


Obok zdjęcia umieszczonego na kostkach 3D znalazła się metka z glanów, które oboje namiętnie noszą:


Oprócz tego na przecięciu się papierowo-wstążkowych pasków dorzuciłam kwiatka i etykietki z paska kolekcji Hot&Cold:


A z paska kolekcji Be Optimistic wycięłam motylki, które lekko podkolorowałam:


I oczywiście celowo na bazę wybrałyśmy papier w serduszka - idealny na Dzień Zakochanych.
Przy okazji życzę wszystkim udanych Walentynek i dużo miłości!

- Katrina

Do wykonania mojego scrap użyłam następujących materiałów ze sklepu Rapakivi:
papier Hot&Cold #5
papier Winter Elegance #5
pasek Be Optimistic #1
pasek Hot&Cold #1
czerwona wstążka w groszki 10 mm
czerwona różyczka 20 mm

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za komentarz :-)