czwartek, 21 marca 2013

Just a Note - cała kolekcja i candy :-)

Witajcie,

tak jak obiecałam - czas dzisiaj na przedstawienie całej naszej nowej kolekcji - Just a Note. 

Ale zanim to, chciałabym Wam ogromnie podziękować za wszystkie przesympatyczne komentarze tutaj, na naszym blogu i na facebooku i za miłe wiadomości, które od Was otrzymałam. Cieszę się bardzo, że nowa kolekcja tak się Wam spodobała. Tym bardziej, że jest to moje długo oczekiwane, bardzo wypieszczone "dziecko", kolekcja, o której marzyłam od samego początku powstania Rapakivi. Mam nadzieję, że cała kolekcja spodoba się Wam tak samo jak wczorajsza "zajawka" :-)))

Tym razem postawiłam na trochę delikatniejszą, lekko vintage'ową kolorystykę, ale nie dajcie się jej do końca zwieść. Just a Note to nie typowa, romantyczna kolekcja. Miłośnicy innych klimatów też znajdą w niej coś dla siebie ;-) Znajdziecie w niej kilka znanych i lubianych wzorów w innej tonacji kolorystycznej oraz sporą dawkę nowości. Wbrew pierwszemu wrażeniu, ta kolekcja kryje w sobie naprawdę wiele możliwości - nieskończenie wiele, jeśli połączyć je z Waszą twórczą weną :-) 


Z wielką radością przedstawiam


Just a Note #1/6 


czyli ogłoszenia gazetowe 


i kolorowe kropeczki :-)


Just a Note #2/6


a więc kolorowe paski


i trochę szalony "plaster miodu" ;-)


Just a Note #3/6


czyli "angielska" tapeta w róże


i delikatne frywolitki


Just a Note #4/6


a więc poplamiona kawą "gazeta"


i kolorowe motylki


Just a Note #5/6


czyli ciemnooliwkowe damaski 


i kolorowe zygzaki


Just a Note #6/6


a więc arbuzowe groszki


i baaardzo kolorowe tagi


A do tego tradycyjne już

paski z elementami do wycięcia 

- tym razem naprawdę dużo wycinania ;-)


Tak jak obiecałam wczoraj - podwójny zestaw nowej kolekcji 
mamy dla Was w naszym candy.

Wystarczy na swoim blogu umieścić banerek z info o rozdawnictwie i poniżej wkleić link do swojego bloga. Jeżeli banerek umieszczony jest na pasku bocznym możecie linkować do strony głównej bloga, jeżeli w poście to prosimy o link do konkretnej notatki. 

Możecie nas też polubić na facebooku. Na pewno będzie nam bardzo miło,
ale nie jest to warunek konieczny :-)

Banerek do rozpowszechnienia:


Na Wasze zgłoszenia czekamy do piątku 29 marca do północy. A zwycięzcę zabawy wylosujemy następnego dnia około południa :-)

PS. Obiecałam Wam jeszcze nagrodę niespodziankę w naszym wyzwaniu z Gościem. Do paczki z nagrodą dorzucamy też zestaw nowych papierów :-)

70 komentarzy:

  1. Wspaniałe papiery. O widzę, że chyba pierwszy jestem. Pozdrawiam i trzymam mocno kciuki :) Gratuluję! Kawał dobrej roboty został wykonany.

    OdpowiedzUsuń
  2. Frywolitki i tagi sa cudowne, juz mam kilka pomysłow na nie:)
    informacje zamieściłam u siebie w pasku bocznym zaraz za info o DT's.
    http://bellaideascrapology.blogspot.ca/

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne są!!! Plaster miodu podoba mi się wyjątkowo :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne papiery, mnie najbardziej podoba się gazetowy motyw i kolorowe zygzaczki :)
    (banerek na pasku bocznym)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a, no i plaster miodu też niczego sobie :):) (fb - lubię i udostępniłam)

      Usuń
  5. Uwielbiam takie kolorki, cudowna kolekcja w sam raz na przywołanie wiosny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przecudne papierki! Plaster miodu,gazeta-piekne papiery! Banerek po prawej stronie

    OdpowiedzUsuń
  7. Fantastyczna kolekcja - arbuzowe groszki bardzo mi się spodobały! To chyba z tęsknoty za cieplejszą aurą ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetna kolekcja :)) może mi się poszczęści... ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne !!! Trochę mi przeszkadzają przebarwienia na motylkach, bo ja to taka trochę porządnicka jestem, ale ogólnie ocena na 5+ :)

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo pięęęęęęęęęęękne... chcę je :)

    OdpowiedzUsuń
  11. już pisałam gdzieś dziś - są cudowne

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudne papierki !!! przepiękna, stonowana kolorystyka :)

    OdpowiedzUsuń
  13. zdolna bestia z Ciebie!fajna kolekcja, najbardziej przypadł mi do gustu #1 i elementy do wycinania. uwielbiam takie małe dodatki!

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne papierki. Gratuluję pomysłu na nową kolekcję. :))))

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepiękne! Bardzo chcę je już mieć :-)
    Gratuluję cudnej kolekcji!

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękna kolekcja! Każdy papier ma w sobie to coś, i wzory i kolory super ! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne papierki! :) Byłoby cudownie je mieć!

    OdpowiedzUsuń
  18. Ładne kolorki, oj chciałoby sie je mieć... :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Papierki powalają swą oryginalnością,kolorystyką i deseniem. Ogłoszenia gazetowe,poplamione kawą i frywolitki to moje numery 1 :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Podziwiałam już wczoraj, jestem zachwycona!!!

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne są i coś czuję, że bez względu na wyniki candy trzeba będzie się w nie zaopatrzyć :):):):)

    OdpowiedzUsuń
  22. Pewnie będzie kolejka w sklepie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Szalenie mi się podobają ... rewelacyjna kolorystyka dlatego też i ja grzecznie stanę w kolejce ...

    Banerek umieściłam w pasku bocznym: na http://www.fascynacje-ju.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Są przecudne! zakochałam się w nich od razu! Zapisuję się i liczę cicho na szczęście :)
    http://kaj-mania.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Arbuzowe groszki, tagi, angielska tapeta, paski. kropeczki... nie, chyba jednak nie potrafię wybrać tego jednego najcudowniejszego - cała kolekcja jest fantastyczna!!!

    OdpowiedzUsuń
  26. Cudne papiery
    Motylki mnie zauroczyły

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękna kolekcja - chyba Wasza najlepsza. <3

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękne są!! I elementy do wycinania bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Fantastyczna kolekcja! Gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetna kolekcja. Mnie ujęły najbardziej arbuzowe groszki oraz kolorowe tagi:-)

    OdpowiedzUsuń
  31. Przecudowne papierki- a od iluż pomysłów w głowie się już roi... :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Jakie śliczności. Nawet jeśli nie wygram to i tak się zaopatrzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. gratuluje, bardzo mila kolekcja :D u mnie banerek wisi w pasku bocznym :D pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  34. Piękna kolekcja, warto spróbować.

    OdpowiedzUsuń
  35. Wspaniała kolekcja - gratulacje.
    Pozdrawiam cieplutko !!!

    OdpowiedzUsuń
  36. Piękne pastelowe papierki ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. Kropki, paski- uwielbiam ! Gratuluje wspaniałego "dziecka" :)więcej takich udanych życzę!!!

    OdpowiedzUsuń
  38. Śliczna kolekcja:) Z przyjemnością dołączę do kolejki:)

    OdpowiedzUsuń
  39. Super candy, zamiesciłam banerek na pasku bocznym http://bajkiemilki.blogspot.com/
    pozdrawiam i kciuki trzymam :-)

    OdpowiedzUsuń
  40. Cudowne papiery! Nieposiadałabym się z radości, gdybym je otrzymała- więc ustawiam się w kolejce. :)Adres mojego bloga to : http://scrappowo.blogspot.com/ . Zapraszam i POZDRAWIAM =D

    OdpowiedzUsuń
  41. Wszystkie piękne!!! A te które najbardziej przypadły mi do serca to nr 3 i 6 oraz "wycinanki". Pozdrawiam wiosennie pomimo śniegu i mrozu :))

    OdpowiedzUsuń
  42. Świetne! Gratulacje kolejnej udanej kolekcji

    OdpowiedzUsuń
  43. Bardzo ciekawa kolekcja!!!pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  44. kolekcja super...chciało by się taka mieć:)

    OdpowiedzUsuń
  45. Prześliczne papierki :) Niech no tylko wpadną w moje łapki... ;o)

    OdpowiedzUsuń
  46. Bardzo fajne papierki. Gazetowy w plamy byłby w sam raz dla mnie. :)Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  47. I ja sie zapisuje bo zeby wygrac trzeba grac.A papiery swietne, kocham ta kolekcje, strasznie mi sie podoba. GAZETOWY jest stoer1!! Warunki spelnione

    OdpowiedzUsuń
  48. I ja sie zapisuje bo zeby wygrac trzeba grac.A papiery swietne, kocham ta kolekcje, strasznie mi sie podoba. GAZETOWY jest stoer1!! Warunki spelnione

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj nie wiem czemu mi dwa razy sie napisalo,przepraszam..

      Usuń
  49. ale nas tu dużo .... ale pomarzyć można ...Może złota rybka jaką ostatnio stworzyłam załatwi mi takie śliczne papierki

    OdpowiedzUsuń
  50. Szczęścia trzeba spróbować może uda mi sie pierwszy raz "coś" wygrać :D Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  51. Z przyjemnością biorę udział w zabawie i ustawiam się w kolejeczce po wspaniałe zestawy:) Pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
  52. superowa kolekcja, bardzo chętnie ustawiam się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Piękna kolekcja!!! U mnie banerek poleciał do paska bocznego. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  54. Widzę, że kolejka długa, to i ja stanęłam w niej, info umieściłam w pasku bocznym.

    OdpowiedzUsuń
  55. Kolekcja zapowiada się wspaniale, więc ja również staję do kolejki :) info na pasku bocznym (wg daty)

    OdpowiedzUsuń
  56. marne szanse, ale papiery prześliczne wiec próbuję szczęścia

    OdpowiedzUsuń
  57. Ja też próbuję. Papiery śliczne. Może akurat...

    OdpowiedzUsuń
  58. Hello just wanted to give you a brief heads up and let you know a few of the images aren't loading properly.

    I'm not sure why but I think its a linking issue.
    I've tried it in two different internet browsers and both show the same results.


    my website :: Home Tutoring busin

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za komentarz :-)