sobota, 23 marca 2013

Weekend z Madzik - dzień 2


Witajcie w sobotę. Bardzo się cieszę, że znów się spotykamy i że mogę Wam zaprezentować fragment mojej twórczości.


Jutro Niedziela Palmowa, więc na dziś przygotowałam karteczki świąteczne.






Zdziwi Was fakt, że do stworzenia tych prac wykorzystałam zimową kolekcję Rapakivi? Hahaha - mnie też nie dziwi. Spójrzcie za okno :)



Za tło służy mi tutaj papier Hot&Cold #4. Jest taki... stonowany i bardzo uniwersalny. Świetnie odnalazł się w roli wiosenno-wielkanocnej. A kolorowe kwiaty i wstążeczki dodały radości całej pracy.

Motylki wycięłam z Be Optimistic #2, a niebieskie listki z Hot&Cold #6.

Na drugi rzut karteczek upatrzyłam sobie soczystą zieloną krateczkę z zestawu A Time4Joy




Taka zieleń - idealna do wiosennych prac - nie wymaga wiele, ale nie mogłam się obejść bez cudnej urody kwiatów z sklepiku Rapakivi. Do tego po pisance, by wiadomo było na jakie to święta i kartki dla rodzinki gotowe :)



Z kartkami Wielkanocnymi u mnie krucho i byłam pewna, że nie zdążę zrobić potrzebnej mi ilości dla najbliższych, bo wena nie nadchodziła, ale z pomocą przyszły mi papierki Rapakivi..... i wcale nie były typowo wielkanocne. Jednak zainspirowały mnie właśnie świątecznie :) Macie też tak czasem, że coś natchnie Was zupełnie nietypowo?


Tymczasem zmykam i pozdrawiam Was wiosennie :)

P.S. Baaardzo dziękuję za wszystkie pozostawione komentarze pod poprzednim postem.

Wykorzystane materiały:

- papier Hot&cold #4;

- papier Be optimistic #2;
- papier Hot&cold #6;
- papier A time4joy #6;

4 komentarze:

  1. Pięknie kolorowe! Wiosna w pełni:)
    A za oknem -7 :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolorowe i radosne, a zajączek boski :)
    Zapraszam na Candy http://pasje-iluszki.blogspot.com/2013/03/candy-u-iluszki-zapraszam-dzis-mija.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Miło popatrzeć na Twoje radosne, "rześkie" i iście wiosenne kartki.

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za komentarz :-)