piątek, 8 marca 2013

Weekendowe Wyzwanie Ekspresowe #3

Witajcie,

nadszedł czas na nasze trzecie wyzwanie ekspresowe. Wiosna już za pasem, prawie czuć ją w powietrzu i spod burych kolorów zaczyna wyglądać już do nas delikatna zieleń. Nie wiem, jak Wy, ale ja bardzo tęsknię za ciepłem, słońcem i wiosenną aurą. Więc dziś mam ochotę przywołać z Wami wiosnę. A że mamy dzisiaj Dzień Kobiet to oprócz składania najserdeczniejszych życzeń dla wszystkich Pań, chciałabym dedykować im to wyzwanie. Oczywiście, nie znaczy to, że panowie nie mogą wziąć w nim udziału ;-)



No to nie przedłużając temat dzisiejszego wyzwania to: 

Kwiaty, kwiaty i jeszcze raz kwiaty 

Stwórzcie pracę, która będzie pełna kwiatów i kwiatuszków - gotowych, wycinankowych, stemplowanych, rysowanych, wydrukowanych na papierze, i własnoręcznie wykonanych wszystkimi możliwymi sposobami. Żadne prace clean&simple nie wchodzą w grę - zaszalejcie i zróbcie coś naprawdę "na bogato" :-))) Forma, kolorystyka, zastosowane techniki - to zależy już tylko od Was ;-)

Na zwycięzcę wyzwania czeka oczywiście bukiet kolorowych kwiatów prosto z kiviowego sklepiku :-)

A w bukiecie m.in. cudne goździki z perełkami, urocze słoneczniki, eleganckie szarotki, maleńkie różane pączki i duże, warstwowane róże oraz wiele, wiele innych :-)


Jak wyglądają zasady zabawy?

Tak, jak w innych wyzwaniach, trzeba przygotować pracę według określonych wytycznych.
Praca musi być nowa, niepublikowana nigdzie wcześniej. Na wyzwanie możecie zgłosić tylko jedną pracę.
Nie musicie wykorzystać w niej materiałów ze sklepu Rapakivi, ale będzie nam miło, jeśli tak się stanie.
Prosimy też, aby w poście na Waszym blogu pojawiła się informacja, że bierzecie udział w naszej zabawie. Prosimy też, aby podawać w zgłoszeniu bezpośredni link do posta.

Na Wasze prace czekamy do niedzieli 10 marca do północy. Spośród wszystkich zgłoszonych prac wybierzemy jedną. a jej autora/autorkę nagrodzimy zestawem naszych produktów. Wyniki opublikujemy we wtorek 12 marca po południu.  

17 komentarzy:

  1. Super wyzwanie a nagroda jeszcze bardziej - ekstra.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super wyzwanie- trudno się oprzeć, by nie zrobić choć jednej karteczki- takie kobiece i wiosenne- nagroda jeszcze bardziej fascynująca :)

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie biało :( więc wyzwanie idealne - powinno przyciągnąć wiosnę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Na przekór śniegowi :) także nakwieciłam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie do końca wiem o co chodzi z tym clean&simple, ale biorę udział w wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyzwanie straszliwie kuszące, bo gdy za oknem zima biała, cieszą oko takie kolorki. :))))

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo lubię te wasze ekspresowe wyzwania! póki co, udało mi się wziąć udział w każdym. byle tak dalej ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. oj a jest godzina 23h a żaba już zamknęła kolekcję :( a ja wcześniej nie zdążyłam posta stworzyć no i klops- do północy jeszcze godzina!!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Jest godzina 23:20 i chciałam dodać swoją pracę na wyzwanie, ale inlinkz już jest niedostępny :o(
    Zgłaszam więc swoją pracę tu:
    http://miesz-anka.blogspot.com/2013/03/kartka-wielkanocna-z-kwiatami.html
    W sumie to zgłaszam ją przed północą w niedzielę - do tego czasu można przecież zgłaszać prace :o)
    Mam nadzieję, że będzie ona wzięta pod uwagę ;o)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja też chciałam dodać pracę (23:29) i nie mogę więc zgłaszam TU:
    http://projektujetoiowo.blogspot.com/2013/03/kwiaty.html
    mProjekt
    martynalebioda88@gmail.com
    Z góry dziękuję za wzięcie jej pod uwagę.

    OdpowiedzUsuń
  11. miesz-Anko na to nie wpadłam ;)
    Jeszcze mamy 10go więc podlinkuję swoją pracę tutaj bo żaba zrobiła mi psikusa :(
    http://cudaczkowykacik.blogspot.com/2013/03/w-nietypowym-ksztacie.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja tak samo jak dziewczyny wyżej zgłaszam swoja pracę tutaj, bo żabka już nie działa.
    http://misiowyzakatek.blogspot.com/2013/03/weekendowe-wyzwanie-ekspresowe-3.html

    OdpowiedzUsuń
  13. To ja też będę za Wami taka mądra i też tutaj wkleję linka do mojej pracy :)
    http://chasia-blog.blogspot.com/2013/03/kwieciscie-w-fioletach.html

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. I ja się zgłaszam, bo północ jeszcze nie wybiła :)))
    http://madzik-scrapuje.blogspot.com/2013/03/wielkanoc-z-jajami.html

    OdpowiedzUsuń
  15. U mnie też jeszcze przed północą, a bardzo się starałam zdążyć :)
    http://papierowy-pokoj.blogspot.com/2013/03/ukwiecona-aka.html
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za komentarz :-)