poniedziałek, 4 marca 2013

Wielkanocne jajka na patyku...



Witam was ... już prawie wiosennie .... Słońce świeci za oknem ... a w domu ruszyły pełną parą przygotowania do Świąt, które w tym roku jak wiecie mamy wyjątkowo wcześnie !

Dlatego dziś w ramach mojej pierwszej inspiracji dla Was chciałam wam pokazać moje Wielkanocne jajka na patyku. Uwielbiam tę formę dekoracji /robię ją zresztą co roku/ bo nie jest zabowiązująca ... i właściwie można ją umieścić wszędzie ...

Tak prezentują sie na mojej starej dębowej komodzie :)


Do ich wykonania użyłam papieru z kolekcji Hot&Cold. Nakleiłam ozodbne wstążeczki, perełki i soczystą energetyczną kwiatową dekorację /na jednej z nich motyla/, która fajnie kontrastuje z delikatnym papierem w kolorze beżu. Całość uzupełniłam papierową koronka, która nadała im lekkości. Tak ozdobione jajka umocowałam na wykałaczce, poczym podkleiłam je z tyłu białym ozdobnym papierem. Można tam umieścić np sentencję lub po prostu życzenia świąteczne.





 I jeszcze w całości ...



Pozdrawiam 
kigabet vel Ki

Wykorzystane materiały:
- papier z kolekcji Hot&Cold #2

7 komentarzy:

Dziękujemy za komentarz :-)