wtorek, 1 lipca 2014

WWE #18 - wyniki

Czas na wyniki kolejnego ekspresowego wyzwania :-) Kontrastowy temat spodobał się Wam chyba bardzo, o czym świadczy liczba zgłoszonych prac. Za wszystkie serdecznie dziękujemy :-***

Nasze top5 tym razem to:







A zwyciężczynią naszej zabawy, do której powędruje ten zestaw produktów:


Jest autorka chyba najbardziej kontrastowej pracy ze wszystkich, czyli

...

...

...


która przygotowała tę przepiękną kartkę:



Serdecznie gratulujemy i w celu odbioru nagrody, prosimy o kontakt mailowy (iwona@scrapakivi.com)

Dziękujemy serdecznie wszystkim za udział w naszej zabawie i zapraszamy na kolejne wyzwania na naszym blogu... już wkrótce ;-)

8 komentarzy:

  1. Gratuluję,przepiękna praca

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję wszystkim!!!! Ewa S przepiękna kartka!!! Dziękuję za wyróżnienie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiedziałam Ewa :) Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  4. Kartka jest prześliczna! Nie można od niej oczu oderwać ;)
    - z jakich papierków jest zrobiona?

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za wyróżnienie. Jestem zaskoczona i szczęśliwa. Gratuluję zwyciężczyni. Zazdroszczę talentu !

    OdpowiedzUsuń
  6. wiedziałam :) śliczna praca :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piszę moje SERDECZNE, RADOSNE DZIĘKUJĘ dopiero dziś, bo od poniedziałku, wieczorami po pracy, walczyłam z zupełnie zbuntowanym komputerem, a że jestem komputerowym cielęciem walka była nierówna. Na szczęście przy pomocy tych, co komputer okiełznać potrafią udało się ją wygrać. Dziękuję gorąco za wyróżnienie połączone ze zdobyciem nagrody całemu DT Rapakivi, Wam Dziewczyny za gratulacje i przemiłe słowa tak tutaj, jak i na moim blogu oraz składam wyrazy uznania dla Dziewczyn - autorek prac stanowiących top5 i dziękuję za współudział w zabawie wszystkim pozostałym!!!:):):) Mnie osobiście temat wyzwania ogromnie się spodobał i jakoś tak od razu pchał mnie w mocne, soczyste kolory. Dziękuję jeszcze raz i pędzę z odpowiedziami na pytania do Was. Pozdrawiam - Ewa

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za komentarz :-)