wtorek, 15 lipca 2014

Zainspiruj się! #4 - Złote myśli i cytaty - część 2


Cytaty lubiłam wychwytywać i zbierać od dzieciństwa. Zawsze urzekały mnie pięknie sformułowane myśli, które znajdowałam w książkach, czasopismach czy gdzieś zasłyszałam. Swego czasu gromadziłam je w specjalnym zeszycie, teraz jednak wolę umieszczać je na scrapach.

Ten poniższy jest o bukiecie polnych kwiatów, który dostałam od Synka. To pierwszy taki bukiet, więc był dla mnie szczególny i zasłużył na oprawę:)


Wspomniany bukiet jest dla mnie tak uroczy, że cały LO's nie potrzebował wielu dodatków. Ubrałam go w cytat o...polnych kwiatach:)


Nie byłabym jednak sobą, gdybym tła nie musnęła białą farbą lub gesso i nie chlapnęła ecoliną:no cóż, tak już mam ;-)


Użyłam:
-papier Lacy Sunset 4
-papier Lacy Sunset 2
-tagi Lacy Sunset 2
-papier Rough absolute white
-sznurek lniany bielony

Pozdrawiam ciepło,
Huma

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za komentarz :-)