piątek, 15 sierpnia 2014

Słonecznikowa karteczka- folder

Witajcie ;-D

Moja dzisiejsza  karteczka- to jednocześnie folder na zdjęcia, z podziękowaniami dla pewnej miłej Pani.
Hello! My card today is a photo folder I created to say "Thank you".





Karteczka została zrobiona na bazie papierów Lacy Sunset  Tło kartki postarzyłam, mocno wytuszowałam i pokryłam gesso, na które nakleiłam  pasy koronki.


For the cards I used  Lacy Sunset paper. I distressed, inked the backgroud, and used gesso  to adjust several stripes of lace.


Kompozycja kwiatowa opiera się głównie na przepięknych słonecznikach:
Dodałam do niej odrobinę sznurka, zielone kuleczki i metalowe liski.

The  flower composition is based mainly on the beautiful sunflowers. I also added a little twine, green balls, and metal leaves.


 Środek karteczki jest delikatnie ozdobiony- z kieszonką na zdjęcia.

I decorated the inside of the card very delicately and I also put a pocket for the photos.





3 komentarze:

  1. czyżby już jesień :) śliczna

    OdpowiedzUsuń
  2. ślicznie! ;)
    jesteśmy nowi więc trochę spamujemy, ale liczymy też na miłe przyjęcie do Waszego grona :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za komentarz :-)