poniedziałek, 25 sierpnia 2014

Prosta elegancja


Niedawno zostałam poproszona o zrobienie prostej, eleganckiej karteczki na 80-te urodziny pewnej Babci... Postanowiłam zrobić ją w brązowej tonacji z kolekcji Warm Memories i na kwadratowej bazie - w ten sposób powstała ta prosta warstwowa kartka:


Część warstw oddzieliłam od siebie kosteczkami 3D, żeby nadać kartce bardziej przestrzenny efekt. Wykorzystałam też nieco jaśniejsze beżowe papiery z kolekcji Fairy Floss, żeby podkreślić poszczególne warstwy; kilka warstw powstało także z kolekcji Winter Elegance:


Całość dopełnił centralnie umieszczony napis oraz delikatne eleganckie półperełki:


Mam nadzieję, że taka prosta elegancja przypadła Wam do gustu i podoba Wam się moja karteczka. W prostocie siła i piękno!

Pozdrawiam,
Katrina

Użyte materiały:

5 komentarzy:

  1. piękna i naprawdę bardzo elegancka

    OdpowiedzUsuń
  2. Prosta elegancja to coś, co lubię najbardziej.

    OdpowiedzUsuń
  3. :) jest niesamowicie elegancka!, można się zainspirować?

    OdpowiedzUsuń
  4. It is not my first time to visit this web site, i am browsing this
    web site dailly and get fastidious information from here
    everyday.

    Here is my web blog - générateur de carte bancaire 2014

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za komentarz :-)