piątek, 15 sierpnia 2014

Słonecznikowa karteczka- folder

Witajcie ;-D

Moja dzisiejsza  karteczka- to jednocześnie folder na zdjęcia, z podziękowaniami dla pewnej miłej Pani.
Hello! My card today is a photo folder I created to say "Thank you".





Karteczka została zrobiona na bazie papierów Lacy Sunset  Tło kartki postarzyłam, mocno wytuszowałam i pokryłam gesso, na które nakleiłam  pasy koronki.


For the cards I used  Lacy Sunset paper. I distressed, inked the backgroud, and used gesso  to adjust several stripes of lace.


Kompozycja kwiatowa opiera się głównie na przepięknych słonecznikach:
Dodałam do niej odrobinę sznurka, zielone kuleczki i metalowe liski.

The  flower composition is based mainly on the beautiful sunflowers. I also added a little twine, green balls, and metal leaves.


 Środek karteczki jest delikatnie ozdobiony- z kieszonką na zdjęcia.

I decorated the inside of the card very delicately and I also put a pocket for the photos.





4 komentarze:

  1. czyżby już jesień :) śliczna

    OdpowiedzUsuń
  2. ślicznie! ;)
    jesteśmy nowi więc trochę spamujemy, ale liczymy też na miłe przyjęcie do Waszego grona :)

    OdpowiedzUsuń
  3. You have made some really good points there. I checked on the web to learn more about the issue and found most people will
    go along with your views on this website.

    Also visit my web blog ... comment pirater une carte bancaire

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za komentarz :-)