środa, 20 czerwca 2018

Lawendowy wianek :)

Witajcie  Kochani :)
Moja dzisiejsza inspiracja odbywa się pod patronatem  niesamowitych, kiviovych papierów z serii Lace Sunset. Nie jest już tajemnicą, że zauroczyłam się nimi  od pierwszego wejrzenia, ich kolory oraz faktura, kuszą  nieustannie do tworzenia kartek:) Tym razem postawiłam na wianek.


Do stworzenia wianuszka użyłam różyczek, gałązek, kulek głogu, pręcików, motylków, listków i całego mnóstwa innych rzeczy. Wszystko to odnajdziecie na naszych sklepowych półkach. Całość ozdobiłam mikrokulkami i brokatem, które znajdziecie w wielu pięknych kolorach.

 

Seria papierów A Hind of Pepper posiada w swojej kolekcji paski  z elementami do wycięcia, które również znalazły się na mojej kartce. 
 

Mam nadzieję, że moja dzisiejsza, 
lawendowa inspiracja przypadła Wam do gustu.
Pozdrawiam słonecznie :)
Kasia

W pracy wykorzystałam:

 

8 komentarzy:

  1. Nie dość , że karteczka cudowna, piękna kompozycja, to jeszcze samodzielnie zrobiony wianuszek... Szaleństwem jest o jak Twoje prace są niesamowite !

    OdpowiedzUsuń
  2. Serdecznie dziękuję za przemiłe slowa:)
    Pozdrawiam słonecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję a kartka wciąz mnie zachwyca !
      Poproszę taką w kolorach żółci i pomarańczu :) Będzie jak zawsze u Ciebie pięknie :)

      Usuń
  3. Co tu dużo mówić Kasiu:) Kolejne cudo , które cieszy oczy ! Karteczka perfekcyjna , dopracowana w każdym calu . Serdeczności ślę:* Anna O.

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudna :) wianuszek jest fantastyczny !!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie Gosiu za przemiłe słowa :)))

      Usuń

Dziękujemy za komentarz :-)