czwartek, 14 czerwca 2018

Wciąż słodko i cukierkowo :)

Hop hop!
Moja dzisiejsza inspiracja to znów słodka i cukierkowa kartka, tym razem z okazji roczku. Wspominałam nie raz, że apiery A Hint of Pepper to dla mnie idealne pastelowe barwy do takich prac. Często gonimy za stereotypem w postaci różu na dziewczęcych pracach.


Ja tym razem skorzystałam z pięknych łososiowych odcieni papieru A Hint of Pepper 4/6 oraz pastelowej zieleni z arkusza A Hint of Pepper 1/6 Wykorzystałam również kwadratowy shaker box, który znajdziecie na półkach sklepowych Rapakivi :) "Chodził za mną" już od dawna a teraz była idealna okazja, aby go wykorzystać. Shaker ukryłam pod papirową ramką, z którą przyznam się szczerze troszkę się namęczyłam, ale myślę, że praca jest do zaakceptowania ;) Zapraszam do obejrzenia zdjęć oraz do sklepiku Rapakivi po wspaniałe bazy, z których namiętnie korzystam, po piękne papiery oraz mnóstwo innych dodatków. 


















I jeszcze króciutki i bardzo amatorski filmik z tego jak prezentuje się shaker box na mojej pracy :)


Pozdrawiam :)
Scrapelka


W pracy wykorzystałam:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za komentarz :-)