piątek, 16 maja 2014

ZAINSPIRUJ SIĘ! - Upominek na Dzień Matki #2 - kursik na album


Witajcie kochani! W ramach naszego cyklu inspiracyjnego dziś pokażę Wam, jak wykonałam albumik harmonijkowy dla Mamy. Moja Mama ciągle dostaje od nas zdjęcia wnuczka i dzieci, więc teraz będzie miała jak je przechowywać;-)

1. Przygotowane materiały i narzędzia:


2. Odcinam z papieru 30x30 pasek szerokości 8cm, a następnie zaznaczam na nim punkty (u góry i na dole): najpierw 3cm, następnie 8cm, 8cm i znów 8cm i jeszcze raz 3cm:


3. Teraz łączę górne punkty z dolnymi, a na powstałych liniach robię zagięcia:


4. Docinam dwie okładki o wymiarach 8,5x8,5 cm. Wykorzystuję do tego kartoniki z odzysku :-)


5. Oklejam je papierem:


6. Przyklejam teraz harmonijkę do okładek z użyciem dwóch kwadratów papieru 8x8cm:


7. Albumik wygląda już tak:


8. Pora na ozdabianie:


9. Przygotowuję jeszcze pasek 3-4cm, z którego wykonuję opaskę. Ją również ozdabiam:


Albumik wewnątrz:


i gotowy:





Mam nadzieję, że kursik Wam się przyda:)

Wykorzystałam:
- papier Winter Elegance 2
- papier Just a Note 1/6
- papier Just a Note 6/6
- papier Rough absolute white
- duże 30mm róże
- różyczki drobne 15mm
- tekturki motylki małe
- pręciki perłowe różowe
- kryształkowe serduszka

6 komentarzy:

  1. Podoba mi się wybór kolorów do albumu. :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super. Muszę spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dużo ładniejszy album niż sklepowy. :) Na dodatek można wybrać kolorystykę i dodatki w dowolny sposób. No i dochodzi do tego fakt, że wykonaliśmy taką rzecz własnoręcznie, co równiez nie jest bez znaczenia. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za komentarz :-)